Collected
370€
To benefit
CYCLING PER LA MARATÓ
Classe de cycling
Cause lead by
Category
Classes dirigides de cycling, al Club tennis Salou h2O, divendres 16 de desembre a les 19:00h i dissabte 17 de desembre a les 12:00h

La Marató és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató.
El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.
Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.
Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.
La Fundació La Marató té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.
Més informació aquí.
Donators (20)
Gustavo
10€
925 days ago
Jaume
50€
925 days ago
Iban
30€
925 days ago
Luis
25€
926 days ago
Cristina
5€
926 days ago
Montse
5€
926 days ago
Sarah
5€
926 days ago
Paula
30€
926 days ago
Anonymous
15€
927 days ago
Antonio
20€
927 days ago
Joana
Hidden donation
927 days ago
Martina
20€
927 days ago
Gabriela
10€
929 days ago
Anonymous
20€
930 days ago
Marián
20€
931 days ago
ESTER
25€
945 days ago
Silvia
20€
945 days ago
Santi
20€
959 days ago
Modesto
10€
968 days ago
Angelina
10€
968 days ago
Comments (6)
Jaume
Molt bona iniciativa i bon organitzador
Paula
Moltes gràcies per la iniciativa Joan Enric!!! Paula
Martina
Fantástica iniciativa
ESTER
Bona iniciativa per anar sumant per La Marató!!!
Angelina
Grande Joan enric, buena causa que también nos hace a nosotros colaborar y estar sanos