Collected
520€
To benefit
Correm perquè infants de sant roc abandonin l'asfalt aquest estiu
A Menarini volem fer la "Cursa del dimoni" de Badalona i gaudir d'allò que ens agrada... córrer! Per&o...
Cause lead by
Category
A Menarini volem fer la "Cursa del dimoni" de Badalona i gaudir d'allò que ens agrada... córrer! Però no volem fer-ho sols, correu amb nosaltres!
L'objectiu que ens hem marcat és aconseguir recaptar 3.000€ per ajudar a la Fundació Ateneu Sant Roc a portar a nens i nenes de Sant Roc a respirar aire pur, descobrir la natura i abandonar l'asfalt aquest estiu.
Ajuda'ns a aconseguir aquest repte col·laborant econòmicament o difonent-lo a les teves xarxes socials, web, blog, Whatsapp o a través del correu electrònic.
La cursa se celebrarà el diumenge 14 de maig a les 9:30h i la sortida serà a la Rambla de Badalona. Volem que cada un dels 10km serveixin per ajudar als infants de Sant Roc.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
La Fundació Privada Ateneu Sant Roc és una entitat sense ànim de lucre que té per missió afavorir la cohesió social del barri de Sant Roc de Badalona, conjuntament amb els seus veïns i veïnes, a través de la promoció de diversos projectes educatius, socials i culturals adreçats a infants, joves i adults, tot incidint de manera especial en els col·lectius en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social.
Donators (24)
jordi
10€
3,312 days ago
Angel
30€
3,312 days ago
Anonymous
30€
3,312 days ago
Anonymous
30€
3,312 days ago
Anonymous
50€
3,314 days ago
Anonymous
20€
3,315 days ago
Anonymous
50€
3,328 days ago
Anonymous
20€
3,330 days ago
Anonymous
30€
3,332 days ago
Carme
50€
3,332 days ago
Monica
15€
3,332 days ago
Mª DOLORES
10€
3,332 days ago
Anonymous
10€
3,333 days ago
Anonymous
10€
3,333 days ago
Anonymous
5€
3,333 days ago
Anonymous
5€
3,333 days ago
DELIA
20€
3,334 days ago
MARTA
20€
3,334 days ago
Anonymous
20€
3,334 days ago
Anonymous
5€
3,340 days ago
JUANA
10€
3,344 days ago
Anonymous
30€
3,346 days ago
Anonymous
20€
3,349 days ago
Anonymous
20€
3,354 days ago
Comments (14)
Carme
Sant Roc de vacances. Tots els nens les necesiten. A por ello!
Monica
Per a què els infants de Sant Roc gaudeixin d'uns dies de natura aquest estiu i omplin la seva motxilla amb aquesta experiència.
Mª DOLORES
espero que se alcance el objetivo pensado
MARTA
ESPERO QUE SE CONSIGA TAMBIEN LA META SOLIDARIA