Recaptat
520€
A favor de
Correm perquè infants de sant roc abandonin l'asfalt aquest estiu
A Menarini volem fer la "Cursa del dimoni" de Badalona i gaudir d'allò que ens agrada... córrer! Per&o...
Recaptat
520€
Objectiu
3.000€
Donacions
24
Falten
Finalitzat
A favor de
Repte liderat per
Categoria
A Menarini volem fer la "Cursa del dimoni" de Badalona i gaudir d'allò que ens agrada... córrer! Però no volem fer-ho sols, correu amb nosaltres!
L'objectiu que ens hem marcat és aconseguir recaptar 3.000€ per ajudar a la Fundació Ateneu Sant Roc a portar a nens i nenes de Sant Roc a respirar aire pur, descobrir la natura i abandonar l'asfalt aquest estiu.
Ajuda'ns a aconseguir aquest repte col·laborant econòmicament o difonent-lo a les teves xarxes socials, web, blog, Whatsapp o a través del correu electrònic.
La cursa se celebrarà el diumenge 14 de maig a les 9:30h i la sortida serà a la Rambla de Badalona. Volem que cada un dels 10km serveixin per ajudar als infants de Sant Roc.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!
La Fundació Privada Ateneu Sant Roc és una entitat sense ànim de lucre que té per missió afavorir la cohesió social del barri de Sant Roc de Badalona, conjuntament amb els seus veïns i veïnes, a través de la promoció de diversos projectes educatius, socials i culturals adreçats a infants, joves i adults, tot incidint de manera especial en els col·lectius en situació de vulnerabilitat i risc d’exclusió social.
Donants (24)
jordi
10€
Fa 3.312 dies
Angel
30€
Fa 3.312 dies
Anònim
30€
Fa 3.312 dies
Anònim
30€
Fa 3.312 dies
Anònim
50€
Fa 3.314 dies
Anònim
20€
Fa 3.315 dies
Anònim
50€
Fa 3.328 dies
Anònim
20€
Fa 3.330 dies
Anònim
30€
Fa 3.332 dies
Carme
50€
Fa 3.332 dies
Monica
15€
Fa 3.332 dies
Mª DOLORES
10€
Fa 3.332 dies
Anònim
10€
Fa 3.333 dies
Anònim
10€
Fa 3.333 dies
Anònim
5€
Fa 3.333 dies
Anònim
5€
Fa 3.333 dies
DELIA
20€
Fa 3.334 dies
MARTA
20€
Fa 3.334 dies
Anònim
20€
Fa 3.334 dies
Anònim
5€
Fa 3.340 dies
JUANA
10€
Fa 3.344 dies
Anònim
30€
Fa 3.346 dies
Anònim
20€
Fa 3.349 dies
Anònim
20€
Fa 3.354 dies
Comentaris (14)
Carme
Sant Roc de vacances. Tots els nens les necesiten. A por ello!
Monica
Per a què els infants de Sant Roc gaudeixin d'uns dies de natura aquest estiu i omplin la seva motxilla amb aquesta experiència.
Mª DOLORES
espero que se alcance el objetivo pensado
MARTA
ESPERO QUE SE CONSIGA TAMBIEN LA META SOLIDARIA