Collected
3.646€
To benefit
4 persones, 1 pis. Ho fem?
4 persones sense llar, 1 pis. Pocs ingressos però moltes ganes de poder viure sense patir fred, por i soledat. Pagar el lloguer i els subministraments d’un any són 4.200 euros. Com ho veus? Fem-ho?
A Arrels Sant Ignasi acollim i acompanyem les persones en situació de sense llar per tal que puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.
Per a poder-se recuperar és essencial l’accés a un habitatge, a una llar. Aquesta evidència contrasta amb les possibilitats d’accés real a la vivenda que tenen les persones que acompanyem. Els és molt complicat accedir al mercat normalitzat, i, també, sovint, l’accés als habitatges que suposadament són d’àmbit social però que en la pràctica també requereixen d’uns requisits d’accés molt específics.
Per això, la iniciativa es dirigeix a persones en situació de sense llar que, pel seu moment i procés, necessiten d’un allotjament, que els permeti fer de pont cap a una situació més normalitzada o bé que en puguin fer la seva llar.
D’aquesta manera responem a una necessitat real d’allotjament digne. Sí, hauria de ser possible arribar a la llar des de la normalitat, i no aconformar-se amb la situació actual. Normalment somniem amb una llar en què podem sentir-nos-hi lliures i a gust, i, a vegades, les alternatives que oferim o les que poden trobar les persones són només habitacions en pisos compartits... cal treballar molt per aconseguir que la societat consideri que l’accés a una llar és un dret i vetlli perquè aquest dret es compleixi.
I mentrestant, generem alternatives. Com ho veus? Fem-ho?

Arrels Sant Ignasi acull i acompanya a les persones en situació de sense llar per tal que elles puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.
Aquest camí el fem possible mitjançant els 6 programes d’atenció: Arrels Centre Obert, Arrels Servei d’Aliments “ La Botigueta”, Arrels Reducció de Danys, Arrels Reinserció, Arrels Acompanyament i Arrels Unitat Dependent.
El disseny d’atenció pren la forma d’un itinerari de diversos programes i diversos serveis, en el qual la persona pot situar-se en qualsevol punt i trobar suports per anar avançant emprant diferents baules segons el seu moment, desig i possibilitat. Es un disseny molt flexible, personalitzat, pacient i creatiu, per tal que la persona s’hi mogui desenvolupant el seu potencial de llibertat.
Donators (31)
Anonymous
Hidden donation
2,098 days ago
30€
2,102 days ago
Anonymous
Hidden donation
2,105 days ago
Hidden donation
2,105 days ago
Anonymous
Hidden donation
2,106 days ago
Hidden donation
2,108 days ago
1.506€
2,108 days ago
50€
2,109 days ago
150€
2,110 days ago
300€
2,111 days ago
Anonymous
Hidden donation
2,111 days ago
Anonymous
Hidden donation
2,112 days ago
100€
2,114 days ago
50€
2,115 days ago
150€
2,118 days ago
Anonymous
30€
2,121 days ago
100€
2,124 days ago
Hidden donation
2,124 days ago
50€
2,125 days ago
30€
2,126 days ago
100€
2,126 days ago
30€
2,127 days ago
50€
2,127 days ago
30€
2,128 days ago
30€
2,129 days ago
Hidden donation
2,130 days ago
100€
2,130 days ago
30€
2,131 days ago
50€
2,131 days ago
30€
2,131 days ago
Anonymous
30€
2,131 days ago
Comments (13)
Esther
Sobretot Gràcies!
ARRELS SANT IGNASI
Donatiu sopar Nadal del Col.legi Claver. Moltes gràcies!
Dolors
Molt bona idea. Que es pugui assolir!!
Paquita
Felicitats per la iniciativa!
Núria
A pel repte!
Josep
Som-hi!!!