Collected
590€
To benefit
Con los prematuros en la Maratón de Barcelona!!
Vuelvo a correr!! Y no para mí, es para niños prematuros que lo único que han hecho es nacer antes de hora. Ayudemos a minimizar los efectos!!
Collected
590€
Goal
500€
Donations
27
Left
Finished
In support of
Cause lead by
Category
Vuelvo a encontrar la motivación para correr!! Creo fantástico que mi correr signifique poder ayudar a los mini-bebés prematuros y a sus familias. Intentemos evitar secuelas, muchas para siempre, de estos niños que sólo nacieron antes de hora... Creo que es súper-necesario prevenir los prematuros!! y minimizar los efectos de estos bebés poco maduros!! Ayudemos a la investigación para mejorar el mundo de estos pequeños-grandes seres humanos. VAMOS!!!! GAS!!!!!
L'Associació de prematurs SOM PREMATURS es crea amb la finalitat de poder donar cobertura a aquests nens invisibles que són els nens que han nascut entre la setmana 22 i 37 de gestació i que immediatament són ingressats a la uci per poder fer viable la seva existència. Hi han moltes necessitats al voltant d´aquests nadons. Però la nostra associació treballa sobre tres pilars que considerem fonamentals. Les cures centrades en el desemvolupament i la familia, la recerca perquè l´abordatge d´aquests nens en el seu present més immediat i el seu futur sigui el millor possible i en l'acompanyament a les families en aquest dur tràngol que han de passar. Per a poder fer realitat un dels primers pilars que afectaran a la salut futura d´aquets nadons necessitem poder donar cobertura a aquestes families amb ajuda externa. Per això ens adreçem a vosaltres. Moltes gràcies!
Donators (27)
Inés
20€
2,890 days ago
Sandra
30€
2,891 days ago
aida
20€
2,892 days ago
Aina
20€
2,893 days ago
Raul
10€
2,893 days ago
Yessica
20€
2,894 days ago
DIEGO
20€
2,894 days ago
TAIS
50€
2,894 days ago
Roser
20€
2,895 days ago
Arnau
10€
2,896 days ago
PAU
10€
2,897 days ago
Silvia
Hidden donation
2,899 days ago
Anna
20€
2,899 days ago
Romina
50€
2,899 days ago
Anna
20€
2,900 days ago
Anna
20€
2,901 days ago
Cristina
20€
2,902 days ago
Daniel
30€
2,904 days ago
Ana
Hidden donation
2,904 days ago
Pamela
20€
2,904 days ago
TAIS
30€
2,904 days ago
Anonymous
20€
2,904 days ago
Anonymous
20€
2,905 days ago
Judit
Hidden donation
2,906 days ago
Anonymous
Hidden donation
2,907 days ago
Anonymous
20€
2,910 days ago
Oscar
20€
2,913 days ago
Comments (15)
Inés
Gràcies! :)
Sandra
Gràcies per córrer per la Paula, l'Abril, el Cristian, el Clayton, l'Ona, l'Èric, el Víctor, la Vera, la Zoe, l'Arya, el Martí i, sobretot, per tots els prematurs que estan per venir i podran beneficiar-se de l'ajuda inestimable de l'associació.
Yessica
Ánimo!!
TAIS
Des d'Igualada molta força a tots els prematurs i les seves famílies! Marcel.lí i Ana Maria.
Roser
òscar, ja tens 400€!
Arnau
Ànims Òscar!!!
Anna
De la teva sogre . Molt bé Oscar
Anna
Ho faràs molt bé cari !!?
Ana
Óscar, gracias por tu esfuerzo a favor de los más peques!
Pamela
Por l@s peques!!! ???
TAIS
Pels prematurs!!!!
gràcies Òscar