In support of
La Marató 2023 - Salut sexual i reproductiva
La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató de TV3.
El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.
Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.
Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.
La Fundació La Marató de TV3 té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.
Més informació aquí.
Led challenges
Active challenges
Achieved donations
Raised
Active challenges
3ª Marcha a pie uniendo Barcelona y Andorra
In support of
Finished challenges
BCN Salud Games 2023
In support of
Obra Teatre
In support of
Gaming.cat per La Marató 2022
In support of
24 hores d'ultrafons en pista
In support of
La UltraCarrilet
In support of
28h seguidas en directo para la Marató
In support of
In support of
Rifa Solidària Per La Marató
In support of
Pujada a Montserrat per la Marató de TV3
In support of
LA MARATÓ DE TV3 2022 - CARDIOVASCULAR HEALTH
In support of
In support of
TREKKING SOLIDARI MARSH MCLENNAN BARCELONA
In support of
- 1
- 2
- 3
- ...
- 15