Collected
990€
To benefit
Vull abraçar l'aigua!!!
"Jo gairebé no em puc moure... però a l’aigua SI. L’aigua m’abraça ...
"Jo gairebé no em puc moure... però a l’aigua SI. L’aigua m’abraça i sóc un superheroi, el meu cos flota, es mou, reacciona, no em cal la meva cadira... em relaxo... a l’aigua sóc tant feliç...! La Rosa, la meva fisio, quan em treu de la piscina, em diu que he treballat moltíssim, està contenta perquè m’he mogut molt. Sóc un superheroi! He abraçat l’aigua! Estic content i em sento molt bé."
El Nil té 5 anys i una discapacitat del 90%. A l’Associació AREMI atenem a moltes persones que com ell, a l’aigua, descobreixen unes possibilitats de mobilitat impensables en un altre medi. Ens cal una banyera molt específica per a fer exercicis per a les persones amb Paràlisi Cerebral severa.
AREMI és una entitat de Lleida referent en l’atenció de les persones amb Paràlisi Cerebral i discapacitats similars. L’Associació AREMI atén totes les necessitats de la persona amb greu discapacitat al llarg de tota la seva vida. L’ús de l’equipament és per a 71 usuaris directes, es compartirà entre l’escola d’educació especial i el Centre Ocupacional.
AQUALIFE 3: 7.112 euros. Model per a dues persones assegudes i una estirada, amb escala.
Aquest equipament ens és molt necessari perquè:
- Redueix edema i millora l’entorn venós.
- Millora la funció cardiovascular.
- Disminueix l’estrès ossi, articular i el muscular.
- Millora el trofisme muscular.
- Redueix l’espasticitat.

L'Associació AREMI és una entitat sense ànim de lucre que atén a persones amb paràlisi cerebral i altres tipus de discapacitats. Sorgeix a iniciativa d'un grup de pares, ara fa 40 anys, donada la mancança de centre especialitzats a Lleida i provincia.
La seva finalitat es l'atenció a les persones amb necessitats especials derivades de trastorns en la motricitat, en la comunicació, l'autonomia i el control de l'entorn, al llarg de totes les etapes de la seva vida.
Proporciona ajuts i suports en els diferents àmbits d'actuació: educació, ocupació terapèutica, acolliment residencial, per al desenvolupament personal i social i per a la millora de la qualitat de vida, des d'una perspectiva habilitadora i inclusiva.
Donators (29)
Ana
50€
2,765 days ago
Jordi
Hidden donation
2,771 days ago
celia
10€
2,771 days ago
asuncion
50€
2,771 days ago
ares
50€
2,771 days ago
ALICIA
20€
2,772 days ago
Joan
30€
2,772 days ago
Anonymous
20€
2,772 days ago
Anna Maria
100€
2,772 days ago
Sara
50€
2,773 days ago
Montse
10€
2,773 days ago
Mariona
30€
2,773 days ago
Rafael
Hidden donation
2,773 days ago
Josep
30€
2,773 days ago
Carmen
30€
2,773 days ago
Joan
50€
2,775 days ago
M. Jesús
50€
2,776 days ago
Joan
Hidden donation
2,776 days ago
Josep Maria
20€
2,776 days ago
Mercè
30€
2,776 days ago
Anonymous
50€
2,777 days ago
Lluís
10€
2,778 days ago
M. Angeles
20€
2,778 days ago
Eulalia
Hidden donation
2,778 days ago
Jordi
10€
2,778 days ago
Pilar
100€
2,780 days ago
Carmen
20€
2,786 days ago
Anonymous
30€
2,792 days ago

Associació AREMI
20€
2,792 days ago
Comments (17)
Ana
ojalá podáis conseguir este objetivo tan importante
Jordi
Espero que s'aconsegueix el repte!!! endavant!!
celia
de mica en mica...
asuncion
ya queda menos.... con un poquito de todos lo conseguiremos
ares
VAMOS!!!!!!!!!!!!
ALICIA
¡Ánimo y ojalá lo consigáis pronto!
Joan
Mucha suerte porque consigan el reto!
Montse
Desitjo que pogueu aconseguir-ho! Gran tasca Aremi!
Josep
Endavan !!!!
Joan
Continuem perquè tinguin la piscina
Joan
Ànims
Josep Maria
Enhorabona i endavant
Lluís
Desitjo de tot cor que ho aconseguiu
Jordi
Vinga a mullar-se tots!
Pilar
Espero que consigais vuestro objetivo,un saludo.