Collected
250€
To benefit
La Mònica te una pedra a l'intestí
Us tornem a necessitar! La Mònica té una pedra a l'intestí i no l'expulsa, així que per evitar altres riscos, s'operarà urgentment. El cost aproximat és de 400€, ja que haurà de quedar ingressada uns quants dies ... Necessitem tota l'ajuda possible!
Collected
250€
Goal
400€
Donations
4
Left
Finished
In support of
Cause lead by
Category
Us tornem a necessitar! La Mònica té una pedra a l'intestí i no l'expulsa, així que per evitar altres riscos, s'operarà urgentment! El cost aproximat és de 500€, ja que haurà de quedar ingressada uns quants dies ... Necessitem tota l'ajuda possible!
QUI SOM?
Volcaad és unaassociació de voluntaris que neix amb la finalitat millorar el benestar dels animals i fomentar la seva adopció
Pretenem ser una associació participativa on tothom hi sigui benvingut, per això treballem a partir de grups de treball on tots sumem.
AMB QUINES FINALITATS?
- Millorar el benestar dels animals tant a nivell de l’entorn com a nivell de salut física i mental, mitjançant el treball cooperatiu i les teràpies alternatives.
- Educar i sensibilitzar la població, en l’adopció i la tinença responsable dels animals de companyia, així com fomentar el respecte vers als animals i la natura.
VOLS CONTACTAR AMB NOSALTRES?
Formulari vinculat al correu (botó)
Donators (4)
Anonymous
30€
2,776 days ago
Anonymous
200€
2,799 days ago
Sònia
10€
2,800 days ago
Magda
Hidden donation
2,814 days ago
Comments (1)