Collected
49.981€
To benefit
JUGAMOS CON EL OAR. Camino de los 75.
OAR Gràcia pide apoyo para superar un momento crucial y seguir avanzando hacia sus 75 años de historia.
Collected
49.981€
Goal
55.000€
Donations
164
Left
4 days
In support of
Cause lead by
Category
OAR Gràcia está formado por 20 equipos y más de 200 jugadores y jugadoras.
El OAR Gràcia Sabadell no es solo un club. Es un lugar donde generaciones de niños y niñas han crecido. Donde se ha aprendido a confiar, a caer y volver a levantarse. Donde nunca se ha jugado solo.
Más de 70 años recorriendo el camino con grandes alegrías, pero también con dificultades. Aun así, siempre ha habido equipo. Siempre ha habido comunidad. Siempre ha habido alguien que ha dicho: sigamos adelante.
Hoy, sin embargo, nos encontramos ante un momento diferente. Uno de esos momentos que definen todo lo que viene después. El camino se estrecha. Las dificultades son máximas. Y por primera vez en mucho tiempo, el futuro nos pone a prueba.
Pero también es el momento más importante. Porque si hemos llegado hasta aquí, no es para rendirnos. Es para demostrar, una vez más, qué significa formar parte de este club.
Si superamos este obstáculo, el camino no solo continúa. El camino se vuelve imparable.
Imparable para todos los niños y niñas que empiezan. Imparable para todas las familias que están ahí cada fin de semana. Imparable para todas las historias que aún están por suceder.
Ahora no se trata solo de recordar lo que hemos sido. Se trata de decidir qué queremos ser y caminar con firmeza hacia los 75 años.
Por eso te necesitamos.
Porque esto no va solo de balonmano. Va de personas. Va de barrio y de ciudad. Va de futuro.
Jugamos con el OAR. Hagamos que la historia continúe.
Camino hacia los 75 años de balonmano, valores y comunidad.
Somos historia, somos presente, somos futuro.
L’OAR Gràcia és un club esportiu que es va fundar el 1953 a Sabadell, i del que n’és referent en el camp de l’handbol des d’aleshores.
El nostre lema és Entre l’amistat i l’esport, i fomentem la pràctica de l’handbol a través de la conviència, l’amistat i el treball en equip.
Formem esportistes sent partícips del seu creixement personal, compartint les seves inquietuds i gaudint de com es fan grans, dins i fora de les pistes.
També treballem amb diferents escoles per fomentar l’esport escolar des de la base, i oferim portes obertes i entrenaments per donar a conèixer l’handbol a alumnes de totes les edats.
Sabem de la importància de garantir el benestar de la família de l’OAR, és per això que des de ben petits treballem conjuntament valors com són el respecte, l’esforç, la constància i la perseverància, la humilitat, l’empatia i la generositat.
Així fem que l'Oar Gràcia sigui no només un club d’handbol, sinó també un punt de trobada per a tots i totes.
-
20 JulCAMÍ ALS 75 ANYS. ARA MÉS QUE MAIShow less
Primer de tot ens agraderia compartir aquest video amb tots vosaltres:
https://youtube.com/shorts/zb6yISmq1yQ
L’OAR Gràcia és molt més que un club d’handbol. És una comunitat formada per més de 200 jugadors i jugadores, les seves famílies i moltes persones que, al llarg de més de set dècades, han contribuït a construir una manera pròpia d’entendre l’esport.
Una manera basada en l’esforç, el compromís, la confiança i el sentiment de pertinença. A l’OAR hem après a guanyar i a perdre, a ajudar-nos quan les coses es compliquen i a créixer sabent que ningú juga sol.
Fa unes setmanes vam posar en marxa un repte col·lectiu. Érem conscients que no seria fàcil, però també sabíem que aquest club sempre ha avançat quan la seva comunitat s’ha mobilitzat.
I la resposta ha estat extraordinària.
Més d’un centenar de persones ja han fet possible recaptar més de 36.000 euros. Volem donar les gràcies, de tot cor, a totes les persones, famílies, entitats i empreses que fins ara han decidit sumar-s’hi. Cada aportació ha estat important i ens ha permès arribar fins aquí.
Hem recorregut una part important del camí, però encara ens queda l’últim tram: falten 15 dies per arribar a l’objectiu de 55.000 euros.
Es tracta de garantir que els infants i joves continuïn trobant a l’OAR un espai on practicar esport, fer amistats i créixer com a persones. Que les famílies continuïn sentint el club com un lloc propi. I que puguem arribar als 75 anys amb un projecte fort i preparat per afrontar el futur.
Per això, en aquesta recta final, animem totes les persones i empreses que encara no ho han fet a ajudar-nos a completar el repte. Cada aportació, sigui gran o petita, compta. I cada nova col·laboració ens acosta una mica més a la meta.
Ara és el moment de sumar, de fer l’últim esforç i de demostrar, una vegada més, què significa formar part de l’OAR Gràcia.
Gràcies per portar-nos fins aquí. Ara, entre tots i totes, fem possible l’últim pas.
Som història. Som present. Som futur.
Donators (175)
Demelsa
250€
23 hours ago
ALBERT
250€
One day ago
Anonymous
250€
One day ago
Anonymous
Hidden donation
One day ago
Veronica
250€
2 days ago
Sergi
Hidden donation
2 days ago
Santiago
250€
2 days ago
Sergi
10€
2 days ago
Guillem
250€
2 days ago
Tomás
250€
3 days ago
Àlex
400€
3 days ago
Angel
250€
4 days ago
Anonymous
Hidden donation
4 days ago
Ana
250€
4 days ago
Milton
250€
4 days ago
JOSEP MARIA
300€
4 days ago
Núria
Hidden donation
4 days ago
CONSULTORIA CATALANA DE TELECOMUNICACIONS SL
3.000€
4 days ago
Maria Isabel
250€
4 days ago
JOSE ISMAEL
250€
5 days ago
Anonymous
100€
5 days ago
Tina
100€
5 days ago
David
250€
5 days ago
Pilar
250€
5 days ago
Francesc
Hidden donation
5 days ago
Xavier
100€
5 days ago
Jordi
250€
5 days ago
María
300€
5 days ago
Francisco Javier
250€
6 days ago
Antoni
Hidden donation
6 days ago
Mª Josefa
250€
9 days ago
Maria Luisa
35€
9 days ago
Jose Carlos
250€
9 days ago
Concepcion
250€
9 days ago
Rubèn
250€
9 days ago
RUBEN
250€
9 days ago
María
250€
9 days ago
Joan Colomé
250€
9 days ago
Anonymous
250€
10 days ago
CATALINA
300€
10 days ago
David
Hidden donation
10 days ago
AMESMARMESVELA SLU
250€
11 days ago
Anonymous
250€
11 days ago
CLEMENTE
250€
11 days ago
ESTER
250€
11 days ago
Cayetano
500€
11 days ago
Anonymous
25€
11 days ago
GEMMA
Hidden donation
11 days ago
Irene
250€
11 days ago
Felix
250€
12 days ago
Comments (29)
Àlex
#forçaOAR
Ana
Anna Osete - Master femení
Núria
Força OAR
Maria Isabel
FORÇA OAR
JOSE ISMAEL
DONACIÓ RELACIONADA AMB MARIO CARMONA ESPIN (PRIMERA NACIONAL)
Xavier
Força OAR!
Maria Luisa
Ho aconseguirem!!!
Jose Carlos
Mateo Leon
Rubèn
Pau Guimerà Giron
GEMMA
Pol Cladellas
David
Força OAR!!
Joan
Força Oar
Francisco
Irene Guillén Jiménez
Pau
Pau ( Bernat)
MANEL
ENDEVANT!!!!
Joan
Endavant Gràcia
Rebeca
Rebeca
Clàudia
Pel club de la meva vida.
JORGE
ANIMS
GEMMA
PINEDA
Laia
Som-hi Oar!
ARNAU
ESCAIRE - FORÇA OAR !!!
Tania
Visca el Gracia!!!
ALBA
ALBA