Collected
1.980€
To benefit
Equips de Protecció (EPIs) per l’atenció integral a persones afectades d’ELA al seu domicili
Ajuda’ns a aconseguir Equips de Protecció Individual (EPIs) per a poder visitar a les persones afectades d’ELA al seu domicili de manera segura davant la COVID19.
Collected
1.980€
Goal
5.000€
Donations
33
Left
Finished
In support of
A Catalunya hi ha més de 400 persones afectades d’ELA, considerades col·lectiu d’alt risc, durant els moments excepcionals de confinament que vivim degut a la crisis de la COVID-19 des de la Fundació Catalana d’ELA Miquel Valls els hem atès de manera telemàtica.
En uns dies les professionals de la Fundació podran reprendre les visites presencials a domicili, ho volem fer de la manera més segura possible, tant per a les persones afectades com pel personal assistencial. És per aquest motiu que necessitem diferents Equips de Protecció Integral (EPIs) com mascaretes FFP2, bates de bus integrals, guants o hidrogels per a les professionals i també productes de neteja i desinfecció específics pel material del Banc de Productes de Suport, material que en aquests moments molts afectats necessiten de manera urgent.
Cada visita realitzada requereix tots aquests materials de seguretat, en que la majoria són d’un sol ús. Per cada visita realitzada a domicili només el cost en EPIs és de 17€, els quals de moment es paguen des de la pròpia Fundació ja que en l’actualitat hi ha molt poques ajudes externes per adquirir-les, sent la seguretat i el benestar de les persones afectades d’ELA i els treballadors el més important per nosaltres.
Ajuda’ns fent un donatiu! Ara més que mai ens es imprescindible per donar suport de manera segura a les persones afectades d’ELA d’arreu de Catalunya als seus domicilis.
Gràcies pel teu Gest per l’ELA!

La Fundació Catalana d'ELA Miquel Valls té per objectiu millorar la qualitat de vida de les persones afectades d’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA).
Oferim suport i acompanyament psicosocial i en teràpia ocupacional, tant a domicili com a les unitats especialitzades de la malaltia dels principals hospitals de referència. La Fundació és l’única entitat a Catalunya que treballa específicament per aquest col·lectiu.
L’ELA és una malaltia neurodegenerativa molt greu en que es desconeix el perquè es contrau i que actualment és mortal ja que no té cura.
.
.
La Fundación Catalana de ELA Miquel Valls tiene por objetivo mejorar la calidad de vida de las personas afectadas de Esclerosis Lateral Amiotrófica (ELA).
Ofrecemos apoyo y acompañamiento psicosocial y en terapia ocupacional, tanto en el domicilio como en las unidades especializadas de la enfermedad de los principales hospitales de referencia. La Fundación es la única entidad en Cataluña que trabaja específicamente para este colectivo.
La ELA es una enfermedad neurodegenerativa muy grave en que se desconoce el por qué se contrae y que actualmente es mortal ya que no tiene cura.
Donators (33)
Ferran Pérez
Hidden donation
1,800 days ago
Anonymous
30€
1,810 days ago
María Eugenia
50€
1,813 days ago
Mari Carmen
50€
1,817 days ago
Mari Carmen
50€
1,817 days ago
Miquel
100€
1,818 days ago
Juanjo
50€
1,818 days ago
MARTA
50€
1,818 days ago
David
30€
1,818 days ago
José Luis
50€
1,819 days ago
Gemma
50€
1,822 days ago
Juana
100€
1,822 days ago
Eduard
200€
1,822 days ago
Abel
50€
1,822 days ago
Anonymous
Hidden donation
1,823 days ago
Silvia
30€
1,823 days ago
Montserrat
400€
1,823 days ago
Montserrat
50€
1,823 days ago
margarita
50€
1,823 days ago
Anonymous
Hidden donation
1,823 days ago
Enric
100€
1,823 days ago
Maris jose
30€
1,823 days ago
Miru
50€
1,823 days ago
Felipe
10€
1,823 days ago
Amador
20€
1,823 days ago
Anonymous
50€
1,823 days ago
Maria asuncion
50€
1,824 days ago
Anonymous
Hidden donation
1,824 days ago
Aurora belen
50€
1,824 days ago
Iván
30€
1,824 days ago
Toni
Hidden donation
1,824 days ago
Anonymous
10€
1,825 days ago
Anonymous
20€
1,828 days ago
Comments (3)
María Eugenia
¡A ver si lo conseguimos! Os apoyamos de todo corazón.
Montserrat
adELAnte