Collected

674€

To benefit

Copy code
Code copied
Donate

CROWDFUNDING SOLIDARI - PTT VENDES LLORET DE MAR

RECAPTACIÓ DE FONS PER LA MARATÓ DE TV3 COVID-19 A TRAVÉS DEL LLIURAMENT D'UN AGUANTAMASCARETES PER AGRAÏR LES DONACIONS

Collected

674€

Goal

650€

Donations

31

Left

Finished

104%

In support of

Cause lead by

GERARD TELECHEA
PTT VENDES LLORET DE MAR

Category

Investigación científica Salud Enfermedades raras

Share this event

Copy code
Code copied

Published: 23 Oct 2020

Els alumnes del PTT de Vendes de Lloret de Mar pretenem aconseguir la quantitat econòmica més alta possible a partir de les donacions a la Marató de TV3 per la COVID19. Per això hem creat un producte que es un aguanta mascaretes i el comercialitzarem entre tota la nostra xarxa de contactes. La nostra finalitat es solidària i volem lliurar integrament els diners aconseguits. Per això hem planificat, elaborat i difós el repte com una acció educativa per aprendre accions de màrqueting.

La Marató és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató.

El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.

Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.

Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.

La Fundació La Marató té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.

Més informació aquí.

Donators (31)

Ruth

5€

2,144 days ago

50€

2,146 days ago

GERARD

19€

2,152 days ago

Anonymous

Hidden donation

2,154 days ago

Neus

10€

2,157 days ago

GERARD

21€

2,159 days ago

Juan

10€

2,160 days ago

15€

2,163 days ago

GERARD

15€

2,166 days ago

Anonymous

8€

2,167 days ago

Angels

41€

2,167 days ago

Vir

Hidden donation

2,175 days ago

Ferran

25€

2,176 days ago

Ana Vinagre

10€

2,177 days ago

Torras

10€

2,177 days ago

SONIA

15€

2,181 days ago

Elvira

10€

2,182 days ago

Alicia

10€

2,183 days ago

Anonymous

50€

2,184 days ago

Cristina

25€

2,184 days ago

EVA

10€

2,184 days ago

Maika

6€

2,185 days ago

Núria

15€

2,185 days ago

Maria

15€

2,187 days ago

Mercè

15€

2,188 days ago

Narcis

100€

2,188 days ago

Anonymous

10€

2,188 days ago

Anonymous

20€

2,188 days ago

Antonio

10€

2,188 days ago

Albert

15€

2,190 days ago

Anonymous

3€

2,197 days ago

See more donators

Comments (14)

2,146 days ago

El instituto Rocagrossa de Lloret de Mar ha colaborado com el proyecto creado por el alumnado del PTT de Lloret de Mar.

Juan

2,160 days ago

Nois i noies, a tope!!!

Ferran

2,176 days ago

Felicitats per aquesta bona iniciativa.

Cristina

2,184 days ago

Molt bon treball dels alumnes del PTT de vendes.
Cristina Pinto
Cap de la Secció Educació
Ajuntament de Lloret de Mar

EVA

2,184 days ago

Enhorabona per l'idea i ànims per aquest bonic projecte

Maria

2,187 days ago

Gran idea ❤️

Narcis

2,188 days ago

Sou molt grans !!!!!

Albert

2,190 days ago

Gràcies per la feinada i la iniciativa.

migranodearena sponsors