Collected
4.748€
To benefit
Correambmi - zurich marato barcelona 2017
català castellano english...
Collected
4.748€
Goal
4.200€
Donations
139
Left
Finished
In support of
Cause lead by
correambmi torna aquest any a la Marató de Barcelona i estem orgullosos d'anunciar que aquesta edició l'equip continua creixent.
Moguts pel sentiment que l'esport representa molt més que entrenar i competir i els valors que la família i l'esport ens han inculcat des de petits, aquest any volem que la marató de correambmi torni a ser més solidària que mai!!
Ajuda'ns a aconseguir-ho, correambmi i fes la teva aportació pel Centre Ocupacional Ciutat Vella SCCL, que va néixer el 1990 amb l'encàrrec de gestionar un centre ocupacional per persones amb gran discapacitat física anomenat SÏNIA. Activitat que realitza fins a dia d'avui i que donada la situació actual de crisi necessita de suport econòmic per infraestructures i projectes de caire divers.
Cadascun dels membres de l’equip correambmi posarà en aquest repte el cos i l'ànima i una aportació econòmica dins les seves possibilitats.
Si com nosaltres, creus en els valors de l’esport, la solidaritat i l’amor pels altres, col·labora icorreambmi!! Gràcies a tots per correambmi!!
correambmi: deporte, integración y solidaridad correambmi “correconmigo” vuelve este año a la Maratón de Barcelona y estamos orgullosos de anunciar que esta edición el equipo sigue creciendo.
Movidos por el sentimiento que el deporte representa mucho más que entrenar y competir, y los valores que la familia y el deporte nos han inculcado desde pequeños, este año queremos que la Maratón de correambmi vuelva a ser más solidaria que nunca!!
Ayúdanos a conseguirlo, correambmi y haz tu aportación para el Centro Ocupacional Ciutat Vella SCCL, que nació en 1990 con la misión de gestionar un centro ocupacional para personas con gran discapacidad física llamado SÏNIA. Actividad que realiza hasta el día de hoy y que dada la situación actual de crisis necesita de soporte económico para infraestructuras y proyectos de diversa índole. Cada uno de los miembros del equipo correambmi pondrá en este reto el cuerpo y el alma y una aportación económica dentro de sus posibilidades.
Si como nosotros, crees en los valores del deporte, la solidaridad y el amor por los demás, colabora y correambmi!! Gracias a todos por correambmi!!
correambmi: sport, integration and solidarity correambmi “runwithme” comes again this year to the Barcelona Marathon and we are proud to announce that our team continues growing.
Moved by the feeling that sport is much more than training and competition, and the values that family and sport have instilled us since childhood, this year we want that correambmi ‘s marathon becomes again more solidary than ever!
Help us get it, correambmi and make your contribution for Occupational Center Ciutat Vella SCCL, born in 1990 with the mission of managing an occupational center for people with severe physical disabilities called SÏNIA. Activity that carried out until today and that given the current crisis requires economic support for infrastructure and projects of various kinds. Each of correambmi‘s team members will put in this challenge his body and soul and a financial contribution within their means.
If you, like us, believe in the values ??????of sport, solidarity and love for others, collaborate and correambmi! Thank you all for correambmi!!

La cooperativa COGD Ciutat Vella SCCLestà formada per 11 professionals, aporta solucions integrals per a persones amb diversitat funcional adultes i amb un grau de discapacitat superior al 65%.
La nostra MISSIÓ: Millorar la qualitat de vida a les persones amb diversitat funcional, acompanyant-les en les diferents etapes del seu procés vital i potenciant les seves capacitats.
VISIÓ: Ser referents actius en l'atenció a les persones.
VALORS: Les persones / Llibertat / Autodeterminació / Participació / Risc / Solidaritat / Creativitat
Treballem en dos projectes:
1. Gestionem el Centre Ocupacional Sínia (de titularitat pública) des dels seus inicis l'any 1991. Una solució integral innovadora, adaptada a les necessitats de les persones amb diversitat funcional.
2. L'any 2020 la cooperativa suma un nou projecte i s'inicia el Grup Cooperatiu Entramades SCCL que gestiona el Centre d'Iniciatives per a la Formació, l'Ocupació i l'Accessibilitat (CIO) conjuntament amb l'Associació Centre Pont del Dragó.
Com ho fem?
Després de 30 anys d'experiència acumulada, la cooperativa com a entitat gestora del Centre Ocupacional Sínia assegura un model de gestió que es diferencia en l'atenció individualitzada de totes les persones que participen del projecte, donant una importància clau a la família i l'entorn social.
La nostra metodologia es basa en el concepte d'empoderament - la persona és el centre de totes les intervencions i els serveis d'adapten a les necessitats que d'identifiquen en el seu Programa Individual de Rehabilitació (PIR). Elles participen en l'elaboració d'aquest programa com a actors del canvi, acompanyats per les famílies i els professionals, mitjançant projectes innovadors de caire social i artístics que promouen la interacció amb l'entorn i la participació social.
Necessitats:
Des de fa molts anys, el sector de les persones amb diversitat funcional s'ha vist molt perjudicat per diferents crisis: econòmiques, socials, sanitàries... fent molt difícil poder cobrir les necessitats de les persones ateses amb qualitat.
Actualment necessitem suport econòmic per fer arranjaments d'infraestructures, per activitats, per adquirir material adaptat que fomenti l'autonomia personal,...
Donators (139)
armand
10€
2,803 days ago
Aveli
20€
2,803 days ago
Dídac
10€
2,803 days ago
Josep
15€
2,809 days ago
Anonymous
150€
2,836 days ago
Yolanda
14€
2,862 days ago
NURIA
16€
2,863 days ago
Raquel
14€
2,864 days ago
Toni
30€
2,865 days ago
Josep
20€
2,865 days ago
Joan
14€
2,865 days ago
armand
14€
2,866 days ago
Miguel Angel
30€
2,866 days ago
Jerome
14€
2,866 days ago
Josep
14€
2,866 days ago
rosina
20€
2,866 days ago
myriam
13€
2,882 days ago
armand
13€
2,884 days ago
Josep
20€
2,887 days ago
Raquel
13€
2,887 days ago
Sergi
15€
2,896 days ago
Nestor
15€
2,898 days ago
Josep
13€
2,900 days ago
Albert
13€
2,900 days ago
César
13€
2,901 days ago
Jerome
30€
2,915 days ago
Dídac
34€
2,923 days ago
Anonymous
20€
2,927 days ago
Albert
17€
2,930 days ago
Sandra
17€
2,930 days ago
Mercedes
170€
2,973 days ago
Roger
50€
2,974 days ago
Óscar
10€
2,974 days ago
Albert
10€
2,974 days ago
Sergi
50€
2,975 days ago
Albert
40€
2,975 days ago
Rodrigo
40€
2,976 days ago
Angel
10€
2,976 days ago
Ignasi
25€
2,977 days ago
Juan Alberto
50€
2,977 days ago
Xavier
60€
2,977 days ago
jorge
50€
2,977 days ago
Raquel
50€
2,977 days ago
CRISTINA
15€
2,978 days ago
Vanessa
15€
2,978 days ago
Guillermo
69€
2,978 days ago
Juan
50€
2,978 days ago
Anonymous
180€
2,978 days ago
Aroa
10€
2,978 days ago
Teresa
42€
2,978 days ago
Comments (78)
Dídac
Gent de Correambmi.. Moltes gràcies en nom de la cooperativa COGD Ciutat Vella - SÍNIA. Ens veiem diumenge a la cursa del Barça!
Toni
Toni x CORREAMBMI Curses La Maquinista i La Vila. Som-hi!
Josep
Cursa Vila Olimpica CORREAMBMI
Jerome
Animo a todo el equipo y gracias por lo que haceis
rosina
VAMOS!!!!
Josep
Correambmi Maquinista
Sergi
Com sempre, un plaer compartir moments al vostre costat. #vamossssss
César
Desde la cercanía transmitida a través de un móvil y de los comentarios de una excepcional persona, me llena de orgullo ver como esta organización y la gente que la rodea son un gran ejemplo de superación y de vida.... FELICIDADES!!!!
Jerome
Enhorabuena "Correambmi" y a seguir igual!
Dídac
Bravo per bombers!
Sandra
El meu equip preferit amb diferencia. Sou molt GRANS !
Mercedes
Han colaborado Carlos Defente, Justo García, Juanjo Rodriguez, Mª José Valcarce, Lourdes Cuni y Marcos Torres. Animo chicos y chicas, sois los más grandes. Volvemos a vernos pronto.
Óscar
Aquests 10??? per la samarreta. Demà ens veiem a la linia de sortida!
Sergi
Molta sort!
Feu una gran feina!!
Albert
Un gran projecte.
Rodrigo
Vamos ahí la línea azul nos espera!!!
Ignasi
Moltes gràcies per fer-ho tant fàcil tot plegat.... molta força als germans Muñoz!!!
Juan Alberto
Com sempre un plaer (quan s'acaba)
jorge
Toni / Didac sois muy grandes. Soy uno de los que "corre con vosotros". Un abrazo. Jorge
Raquel
Que no acabi mai "Corre amb mi". Més persones com tu fan falta en aquesta vida, que es preocupin dels menys desfavorits. Gràcies per la teva dedicació!!
CRISTINA
¡A tope Guillermo! :)
Vanessa
Anims cracks!!!! =)
Juan
Mucha fuerza!
Teresa
??nims, campions! Sempre amb vosaltres. (Emma, Teresa i Víctor)
Nestor
Aquest any no pot ser!.
Tota la meva força per l'equip de CORREAMBMI!!!
ACTUAL COLORS BCN S.L.
Bona feina!!!!!! endavant!!
Oriol
Amb moltisimes ganes de repetir Marato amb vosaltres!!
Jerome
Hola,
Os mando el máximo apoyo y os animo a seguir mucho tiempo!
Jerome
Joan
Força a tot l'equip CorreAmbMi ! Sou exemple de que entre tots qualsevol cosa és possible. A gaudir un cop més del seu somriure fins a la meta !!!
ANTONIO
CORREAMBMI sou moooolt GRANS...
Toni
Toni x CORREAMBMI Marató BCN 2017
Som-hi!!!
Marià
Ánimo o apoyo..... Bien, me habeis convencido y animado a mi, a hacer mi primera maratón a mis 42 años. Espero y deseo cruzar la meta acompañando a alguien en su silla. Creo que no puede haber mejor premio así que os doy las gracias de todo corazón por esta oportunidad. Y enhorabuena por la iniciativa.
MIGUEL
Gracias por tu iniciativa para ayudarnos a que podamos realizar actividades físicas.
dani
Ya queda poco!!
Manel
molta força!!!!
Tonet
Tenim cames i cor de sobres per assolir el repte.
Tonet
Gracias por la dedicación. Llegaremos a meta si o si.
rosina
Lástima que sólo sean 42km... tenemos fuerza y ganas para mucho más!!!!! #correambmi Vamos!!!
Marc
??nims i a tope Correambmi!
armand
Som-hi Correambmi per la marató !!!
Josep
A disfrutar de la cursa i moltes gràcies!!!!!
Óscar
Molts ànims! Les meves cames també hi col·laboraran!
Raquel
Endavant i molta força
Dídac
A tope amb el repte Marató Barcelona
Toni
Toni x CORREAMBMI Mitja Barcelona
Mathieu
Gracias Toni y Dídac por la camiseta!
Rodrigo
Los Keniatas serán nuestras liebres!
Ramon
aportació inscripció mitja marató de barcelona
Aveli
Nos vamos a comer la mitja Vamosssss
Guillermo
A por la Mitja amb Correambmi
Benjamin
Ens veiem a la mitja!
dani
calentando motores!!
Marc
??nims Correambmi!
Oscar
Ens veiem a la mitja de Barcelona!!!! A toooope....
Sergi
??nimo cracks!!! Sou collonuts!!!
David
Gran tasca, endavant
Rafael
Muy buena iniciativa! Enhorabuena!
Gus
M'encanta aquest projecte. Moltes gràcies a tothom per fer-ho possible.
Joan Pau
Projecte engrescador, ànims campions
Nuria
Samarreta! Ja tinc la meva!!!
Ramon
Gran Jean Bouin 2016 - Endavant pel repte 2017 !!
Guiilermo
A por la Jean Bouin y Correambmi
Edu
Enhorabuena por esta iniciativa que tanto bien nos hace a todos!!!
Espero con mucha ilusion mi 2a "cursa" con Correambmi y mi 1a "cursa" con mi gran amigo Jord... :)
Un fuerte abrazo, Edu
Joan
cursa Jean Bouin 2016
Nacho
Cursa jean bouin 2016
armand
Compta amb mi,
Corre amb mi
Oscar
Les samarretes espectaculars!!!! Anims
Toni
Toni x CORREAMBMI Cursa Bombers
Rodrigo
Vamos a volar!!!! Liebres, prepararos!!!!!
myriam
Con ganas de darlo todo en Bomberos!
Seny, Pit i Collons !!!
Aida
Espero poder ayudar tanto como pueda con esta gran iniciativa!
Porque todos tenemos derecho a disfrutar del deporte!!
Oscar
??nims atletes! Correrem junts, compartirem junts, gaudirem junts...
Dídac
Donación Didac / Edith