Collected

201€

To benefit

Copy code
Code copied
Donate

Aigua contra la desnutrició

Estic a punt de complir un somni, el de fer la Marató de Barcelona el dia 15 de març, La faré molt ben acompanyada de la N&uac...

Collected

201€

Goal

421€

Donations

18

Left

Finished

48%

In support of

Cause lead by

Category

Infancia Cooperación internacional

Share this event

Copy code
Code copied

Published: 2 Feb 2015

Estic a punt de complir un somni, el de fer la Marató de Barcelona el dia 15 de març, La faré molt ben acompanyada de la Núria i la Anna i de tot el suport de la família i amics. 

Voldria compartir aquest repte que he treballat amb esforç i il·lusió, amb tots vosaltres i aprofitar aquesta energia per a un projecte solidari.

A Intermon Oxfam treballen per a molts projectes, tots de caire humanitari i que defensen els drets socials de les persones més vulnerables. M'ha cridat l'atenció el projecte "L'AIGUA NETA SALVA VIDES". Vegeu: La Sauda Hamid es lleva cada dia a les quatre de la matinada. Tot carregant dos grans recipients de vint litres, dedica, com altres dones, més de cinc hores al dia a anar a buscar aigua per a la famílila. Tanmateix, amb aquest esforç no n'hi ha prou. La Sauda ja ha perdut dos nens. Cada 20 segons una mare perd un fill per manca d'aigua netaLa manca d'accés a l'aigua potable provoca que molts nens i nenes beguin aigua bruta i contaminada que els fa patir infeccions i diarrees que els fan perdre els pocs nutrients que tenen.

Quan jo corri la Marató tindré la sort de tenir un avituallament d'aigua cada 2,5 km, i voldria córrer pensant que puc fer alguna cosa per tots ells. Voleu col·laborar? Podeu ajudar fent l'aportació que volgueu, a partir d'1 euro. Entre tots podem salvar vides.

Mireu què es pot fer:

- Amb 64€, lliurarem 20 bidons de 20 litres per transportar aigua.

- Amb 125€, contribuirem a comprar una bomba per extreure aigua. (Cost total: 380 €).

- Amb 304€, tancarem un punt d'aigua perquè els animals no puguin contaminar-lo.

- Amb 1.066€, cobrirem el cost de la mà d'obra per perforar un pou.

Faré la Marató pensant en vosaltres i amb tot el que podem fer per la Sauda i el seu poble.

Moltes gràcies.

Alba

Més informació: http://www.oxfamintermon.org/ca/programas-de-desarrollo/proyectos/laigua-que-canvia-vides

Oxfam Intermón somos personas que formamos un movimiento global para erradicar la pobreza y la injusticia y luchamos para que todas las personas gocen plenamente de sus derechos y vivan dignamente.

Donators (18)

Raquel

10€

3,782 days ago

Anonymous

15€

3,783 days ago

Anonymous

25€

3,786 days ago

Mercè

25€

3,790 days ago

Jeroni

40€

3,793 days ago

Anonymous

4€

3,797 days ago

David

30€

3,800 days ago

Anonymous

3€

3,800 days ago

Anonymous

4€

3,801 days ago

Anonymous

3€

3,803 days ago

Anonymous

1€

3,803 days ago

Núria

10€

3,803 days ago

Anonymous

5€

3,804 days ago

Anonymous

5€

3,804 days ago

Anonymous

3€

3,804 days ago

Yaiza

3€

3,805 days ago

Anonymous

10€

3,805 days ago

Anonymous

5€

3,805 days ago

See more donators

Comments (16)

Raquel

3,782 days ago

Molta força noia!!!!

Mercè

3,790 days ago

Enhorabona per la iniciativa!!!!

Jeroni

3,793 days ago

Vinga guapa, donem una empenta a aquest preciós projecte i fem que l'aigua arribi a totes les persones del món. Molt bona cursa!!!!!!

David

3,800 days ago

Em sembla un repte personal excel.lent, acompanyat d'una iniciativa solidaria digne d'una persona com tu alba. Felicitats i compta amb mi per el que faci falta!

Núria

3,803 days ago

Gaaaaaassssss

Sponsors