Collected

17.329€

To benefit

Copy code
Code copied
Donate

DONA'M ALES contra el Cancer Infantil

Colabora contra el Cáncer Infantil para que la historia de Àlex no se repita y otros niños y adolescentes tengan Alas para superar la enfermedad.

Collected

17.329€

Goal

16.000€

Donations

168

Left

Finished

108%

Cause lead by

Category

Salud Inserción social Infancia

Share this event

Copy code
Code copied

Published: 28 Feb 2018

Castellano          English          Català

Àlex sufrió un cáncer con 19 años, un osteosarcoma. Dibujó este flamenco con el que se sentía identificado: alto, delgado, con su pata levantada como su pierna ortopédica, a punto de alzar el vuelo cuando la enfermedad le cortó las alas y la vida...

Con tu donación, si quieres, te enviamos una pulsera o collar con el flamenco de plata dibujado por Àlex. Envíanos el comprobante de tu ingreso junto con tu nombre y dirección postal. info@donamales.com y visita nuestra web www.donamales.com para escoger tu flamenco.

Dona'm Ales es una iniciativa de familiares y amigos de Àlex Aldomà. Recauda fondos íntegramente para los Proyectos de Investigación contra el Cáncer Infantil y de Adolescentes que se está llevando a cabo en el Laboratorio del Hospital Sant Joan de Déu. Los fondos se ingresan directamente en la cuenta del laboratorio del hospital, ofreciendo la mayor transparencia.

¡Colabora contra el cáncer!, con este dinero das la oportunidad a muchos niños y jóvenes de tener alas para superar la enfermedad. 

¿Quieres colaborar en la financiación del Proyecto de Investigación del Osteosarcoma y otros cánceres infantiles?  Estamos abiertos a todas las iniciativas para luchar contra el cáncer infantil.

www.donamales.com         emaill: info@donamales.com        Instagram: #donamales.spain #donamales

 

ENGLISH

ALL DONATIONS WELCOME.

NO DONATION IS TOO SMALL.

Àlex suffered a osteosarcoma cancer when he was 19. He drew this flamingo. He felt identified with: tall, slim, stood on one leg like his orthopedic leg. He was nearly going to fly when his disease cut off his wings as well as his life. With your donation, if you want, we  can send you a bracelet or necklace with a silver flamingo drawn by Àlex. Send us a copy of your donation along with your name and mailing address to info@donamales.com 

Dona'm Ales is an initiative of Àlex Aldomà family and friends. It collects funds for the Research Projects against Childhood and Adolescent Cancer that is being carried out in the Laboratory of the Sant Joan de Déu Hospital in Barcelona. 100% of the donation goes directly into the hospital laboratory account, offering the greatest transparency.

Collaborate against cancer !, With this money you give the opportunity to many children and young people to have wings to overcome the disease.Do you want to collaborate in the financing of the Research Project of Osteosarcoma and other childhood cancers? We are open to all initiatives to fight against childhood cancer.

www.donamales.com     Email: info@donamales.com       Instagram: #donamales.spain #donamales

 

CATALÀ

L'Àlex va patir un càncer amb 19 anys, un osteosarcoma. Va dibuixar aquest flamenc amb el que es sentia identificat: alt, prim, amb la seva pota aixecada com la seva cama ortopèdica, a punt d'alçar el vol quan la malaltia li va tallar les ales i la vida ... Amb la teva donació, si vols, et podem enviar una polsera o collaret amb el flamenc de plata dibuixat per Àlex. Envia'ns el comprovant del teu ingrés juntament amb el teu nom i adreça postal. info@donamales.com

Dóna'm Ales és una iniciativa de familiars i amics d'Àlex Aldomà. Recapta fons íntegrament per als Projectes d'Investigació contra el Càncer Infantil i d'Adolescents que s'està duent a terme al Laboratori de l'Hospital Sant Joan de Déu. Els fons s'ingressen directament en el compte del laboratori de l'hospital, oferint la major transparència. Col·labora contra el càncer !, amb aquests diners dónes l'oportunitat a molts nens i joves de tenir Ales per superar la malaltia. Vols col·laborar en el finançament del Projecte d'Investigació del Osteosarcoma i altres càncers infantils? Estem oberts a totes les iniciatives per lluitar contra el càncer infantil.

www.donamales.com   E-mail: info@donamales.com     Instagram: # donamales.spain #donamales

Gràcies als socis, donants i col·laboradors, millorem la qualitat de vida de les persones que es troben en una situació vulnerable: persones que no tenen llar, que pateixen algun trastorn mental o discapacitat intel·lectual, que es troben en una si tuació de dependència, persones gran, els joves i els infants hospitalitzats. A més a més, apostem per la recerca i la cooperació internacional. L’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu és una entitat fundada fa més de 500 anys, que compta amb 400 centres a 55 països per atendre les persones més fràgils de la societat.

................

Gracias a los socios, donantes y colaboradores, mejoramos la calidad de vida de las personas que se encuentran en una situación vulnerable: personas que no tienen un hogar, que sufren algún trastorno mental o discapacidad intelectual, que se encuentran en una situación de dependencia, personas mayores, jóvenes y la infancia hospitalizada. Además apostamos por la investigación y por la cooperación internacional. La Orden Hospitalaria San Juan de Dios es una entidad fundada hace más de 500 años, que cuenta con 400 centros en 55 países para atender a las personas más frágiles de la sociedad.

 

Donators (168)

Vicent

55€

1,769 days ago

SANDERPLACE, S.L.

310€

1,978 days ago

SANDERPLACE, S.L.

200€

2,014 days ago

Miriam

30€

2,043 days ago

Laura

100€

2,047 days ago

SANDERPLACE, S.L.

300€

2,099 days ago

NEUS

200€

2,252 days ago

Anonymous

Hidden donation

2,262 days ago

Anonymous

250€

2,284 days ago

SANDERPLACE, S.L.

275€

2,307 days ago

Joan

10€

2,330 days ago

Mario Riambau Jaime

500€

2,331 days ago

SONIA CORDERO MATAS

50€

2,333 days ago

OPTICA DEL PENEDES SL

30€

2,335 days ago

OPTICA DEL PENEDES SL

50€

2,335 days ago

Nuria

Hidden donation

2,339 days ago

Anonymous

20€

2,340 days ago

CANDI AMBEL, S.L.

200€

2,344 days ago

Salvador

150€

2,345 days ago

Mario Riambau Jaime

500€

2,345 days ago

Cristina

60€

2,345 days ago

Sonia

170€

2,345 days ago

Mario Riambau Jaime

400€

2,357 days ago

Mario Riambau Jaime

100€

2,359 days ago

Anonymous

30€

2,361 days ago

JOSE LUIS

80€

2,362 days ago

Alberto

100€

2,362 days ago

NEUS

150€

2,364 days ago

JORDI

30€

2,365 days ago

Anonymous

20€

2,366 days ago

Anonymous

30€

2,368 days ago

Anonymous

290€

2,369 days ago

Maite

16€

2,372 days ago

Maite

100€

2,372 days ago

Merce

36€

2,373 days ago

Anonymous

60€

2,373 days ago

Montse

21€

2,373 days ago

Elena

Hidden donation

2,374 days ago

Montse

10€

2,374 days ago

Montserrat

10€

2,374 days ago

Cristina

50€

2,375 days ago

Anna

45€

2,375 days ago

Anonymous

Hidden donation

2,377 days ago

SANDERPLACE, S.L.

200€

2,377 days ago

Yolanda

Hidden donation

2,382 days ago

Anonymous

10€

2,383 days ago

Montse

Hidden donation

2,385 days ago

Marta

66€

2,386 days ago

Raquel

20€

2,387 days ago

Cristina

100€

2,389 days ago

See more donators

Comments (85)

Miriam

2,043 days ago

Precioses les gorres!!
❤️❤️

Laura

2,047 days ago

Un año más nos ponemos tu camiseta y corremos por tí en la lluna plena! No te olvidamos!

NEUS

2,252 days ago

Hola Isabel!!! Ja hem vengut les pulseres i els collarets! Aquí está l'aportació de la CLINICA GAUDI SL de Castellbisbal

Mario Riambau Jaime

2,331 days ago

Bloom Coffee Sitges

SONIA CORDERO MATAS

2,333 days ago

GRÀCIES!

CANDI AMBEL, S.L.

2,344 days ago

CRISTINA PIÑOL - CANDI AMBEL, S.L.

Mario Riambau Jaime

2,345 days ago

Bloom Coffee Sitges

Mario Riambau Jaime

2,357 days ago

Bloom Coffee

Mario Riambau Jaime

2,359 days ago

Bloom Coffee

NEUS

2,364 days ago

HOLA ISABEL, LAS PULSERAS Y LOS LLAVEROS SON PRECIOSOS. VOY A SEGUIR CON EL RETO A VER SI CONSEGUIMOS MÁS DINERO. GRACIAS

Maite

2,372 days ago

Pulsera i clauer

Montse

2,373 days ago

Per l Alex q va lluitar fins el final. I per la seva familia q continuin amb molta força.

Yolanda

2,382 days ago

Todo por ell@s♥️?

Marta

2,386 days ago

Soc la Marta (l'infermera de l'Àlex durant la seva estada a l'Hospital de Sant Pau). Us animo a continuar amb aquesta GRAN iniciativa. Espero que el meu granet de sorra serveixi. Una abraçada gegant!!!

Cristina

2,389 days ago

Endavant!

Emilia

2,394 days ago

mucha fuerza

Silvia

2,402 days ago

Donacio polsera profe marc

Silvia

2,413 days ago

Donacions petits camaleons

Silvia

2,413 days ago

Petits camaleons

Silvia

2,413 days ago

Donacions st cugat

Silvia

2,413 days ago

Collarets i flamencs st cugat

Anna

2,414 days ago

Un projecte maquíssim, l'Àlex n'estaria orgullós!

endavant i molts ànims

Bibiana

2,416 days ago

Gràcies!

NEUS

2,417 days ago

Neus Petits camaleons

SONIA CORDERO MATAS

2,420 days ago

gràcies per la feina que feu!

Letty

2,436 days ago

DESDE LETTY AGRADECER A TODOS/AS LAS PERSONAS QUE HABEIS COLABORADO CON VUESTRO GRANITO DE ARENA.... SOISSS LOS MEJORES... MUCHAS GRACIAS ... TODA AYUDA ES POCA... MILLONES DE GRACIAS Y VAMOSSSSSS......

Vicente

2,448 days ago

Desde Alicante mucho animo !

Mjose

2,460 days ago

para que entre todos consigamos unas enormes y fuertes alas

Lídia

2,469 days ago

Una abraçada a tots els que esteu en aquest projecte.

Laura

2,472 days ago

Gracias por un día estupendo en port aventura!
De tus amig@s del club Jove!
Y seguiremos viajando contigo!
Te queremos un montón cuchi cuchi!

Irantzu

2,479 days ago

En esta lucha....¡A por todas!

Maria

2,480 days ago

Ànim i força!

Irantzu

2,481 days ago

Adelante!! Una causa importante por la que luchar!

Gheorghe

2,482 days ago

La cosa mejor es ajudar a alguien que necesita aiuda

Maria del Mar

2,486 days ago

Collarets*2

Silvia

2,492 days ago

Silvia coloraines

Silvia

2,492 days ago

Donacio silvia

Silvia

2,503 days ago

Clauer alex

Silvia

2,503 days ago

Silvia arrecades

Silvia

2,503 days ago

Silvia

Laura

2,504 days ago

Laura Abella, dos collarets i un clauer

Montserrat Codina Balambamboo

2,509 days ago

seguim!!

Angélica

2,513 days ago

Mil gracias Isabel, me alegra llevar conmigo y me da fuerzas este flamenco tan especial

Laura

2,521 days ago

Tod@s tus amig@s del Club Jove hemos querido colaborar con unos granitos de arena para sumar y que no se sigan cortando alas! Ya tenemos tod@s un flamenco tuyo, para poder llevarte a todas partes y que puedas viajar siempre.
Te echamos de menos cuchi cuchi... Te queremos un montón!

Montserrat Codina Balambamboo

2,522 days ago

La botiga Balambamboo ha venut material per import de 170€. Primera setmana superada!! Endavant!!

Joan

2,522 days ago

La Laira m'ha robat pasta de llardons

Silvia

2,525 days ago

Donació Torneig solidari Vallirana futbol

Teresa

2,529 days ago

Granet a granet!

Laia

2,531 days ago

Voldria 2 collars :
- blau clar
- verd clar

Laia Bardina

Montse

2,534 days ago

Tot i ser una pèrdua irreparable, iniciatives com aquesta fan veure el futur amb més esperança.
Enhorabona Isabel, perque junt amb la teva família, esteu aconseguint treure les forces d'on no n'hi havia i esteu lluitant per tirar endavant aquest projecte tan necessari, un projecte sorgit de la llavor de l'Àlex que, de ben segur, ajudarà a evitar molt patiment

Anna

2,537 days ago

Por muchos granos de arena

Carolina

2,539 days ago

Hemos querido destinar el dinero del regalo de agradecimiento por acompañarnos en nuestra boda en algo realmente necesario y por eso lo queremos destinar a dona’m ales

Carolina Pique / Ismael González

Irache

2,539 days ago

Entre tots podem!!!!!

susana

2,539 days ago

Alas, todas las alas. Conseguiremos todas las alas para que sigáis volando

Montse

2,540 days ago

Endevant amb l investigació!!! Gràcies Àlex i familia per aquet projecte, que ens a d ajudar a tots algún dia

Silvia

2,541 days ago

Escola Mestral Festes de Primavera

Teresa

2,552 days ago

Fem-ho possible!!!!

Paz

2,554 days ago

Flamenco rayo Miguel

Paz

2,554 days ago

Ánimo ya queda menos para llegar al reto!!!

Merce

2,561 days ago

Clauer

Mireia

2,561 days ago

Pulsera i clauer

Isabel

2,568 days ago

Gràcies Amelia per la teva co.laboració en la lluita contra el Monstre del Càncer Infantil. Venda de collarets i polseres del flamenc de l'Àlex per tot arreu: des de el Maestrazgo, Barcelona i Patagonia...

Stephane

2,600 days ago

Porque cada piedra cuenta para construir la casa contra el cancer!!!

Ana Eulalia

2,627 days ago

Por Àlex y para que se pueda investigar cómo vencer a este maldito cáncer que corta las alas demasiado pronto siempre

Catarina

2,629 days ago

Keep fighting and we will fight with you...
Wishing you the best of luck with this beautiful project...
Also wishing our friend Guille good luck on Sunday's marathon
With love, Catarina, Pedro, Gabriela, Miguel :) :) :) :)

Jesus

2,630 days ago

Aquí va mi granito de arena.
Maca.

Alex

2,630 days ago

Perquè la història de l'Àlex no es torni a repetir! i Força Guille en la Marató

Sponsors