Recaudado

264€

A favor de

Copiar código
Código copiado
Dona

Un ànec per la vela adaptada

Apadrina un ànec i ajuda’ns a fer arribar la vela a tothom

Recaudado

264€

Objetivo

1.500€

Donativos

39

Faltan

2 días

18%
Dona
Tu aportación tiene beneficios fiscales de hasta el 80%

Categoría

Discapacidad física Infancia Deporte inclusivo

Comparte este reto

Copiar código
Código copiado

Publicado: 26 may 2026

Des de la Federació Catalana de Vela treballem per apropar, de forma inclusiva i plural, l’esport de la vela a tothom.

Gràcies a la col·laboració d’empreses com Diagonal Mar, compromeses amb impulsar una pràctica esportiva més inclusiva i accessible, continuem desenvolupant projectes que permeten a les persones amb discapacitat física gaudir del mar amb autonomia i igualtat d’oportunitats.

Aquest mes de juny, posem en marxa el “Ducky Derby”.

¿QUÈ ÉS EL DUCKY DERBY?

El Ducky Derby és una cursa solidària d’ànecs de goma ecològics que tindrà lloc el pròxim 13 de juny a la Terrassa del Mar de Diagonal Mar per recaptar fons destinats als projectes de vela adaptada de la nostra Federació. 

COM POTS PARTICIPAR?

Només cal apadrinar un ànec solidari per 3 € a través d'aquesta plataforma o presencialment al Punt d'informació de Diagonal Mar.

Un cop feta la donació:

  • Rebreu un ticket que podreu presentar al Punt d’Informació per recollir el vostre ànec solidari i participar a la gran cursa final.

Si ho prefereixes, també pots col·laborar amb una aportació solidària sense necessitat d’apadrinar un ànec.

Els fons recaptats es destinaran íntegrament als projectes de vela adaptada de la Federació Catalana de Vela, amb l’objectiu de continuar fent arribar el mar i la vela a més persones.

Des de la Federació treballem per apropar, de forma inclusiva i plural, l’esport de la vela a tota la ciutadania. A més a més, vetllem perquè el mar sigui un espai on les persones amb discapacitat física puguin realitzar l'esport de vela de manera recurrent i amb continuïtat de futur.


Els nostres col·laboradors, Diagonal Mar, Fundació Barcelona Capital Nàutica i Mi Fundación Alex, són els que ens ajuden a visibilitzar la vela adaptada i a  aconseguir que aquest esport sigui més accessible. Perquè creiem que tothom té dret a gaudir del medi, crear nous llaços d'amistat i millorar la seva qualitat de vida i salut.

Información del evento
  • Fecha: 13-06-2026
  • Hora: 18:00
  • Ubicación: Diagonal Mar, Barcelona
  • Donación por persona: 3 €
  • Aforo: 500

Donantes (39)

MONTROIG

35€

Hace un día

Margarita

3€

Hace un día

Maricarmen

6€

Hace un día

Andrea

3€

Hace un día

Kseniia

3€

Hace un día

Tin

3€

Hace un día

MIREIA

6€

Hace 2 días

marga

6€

Hace 2 días

Micaela

3€

Hace 2 días

Alena

3€

Hace 2 días

Clara

9€

Hace 2 días

Alisa Kukhnavets

3€

Hace 2 días

Glotón

10€

Hace 2 días

Anna

3€

Hace 2 días

Ivan

9€

Hace 3 días

Laura Lopez

18€

Hace 3 días

Oriol

3€

Hace 3 días

Niki

6€

Hace 3 días

NEUS ba

3€

Hace 3 días

Adriana

3€

Hace 3 días

Daniela Lizzeth

3€

Hace 4 días

Sara

6€

Hace 4 días

Txus

9€

Hace 4 días

Jennifer

9€

Hace 4 días

Jordi

3€

Hace 4 días

Federico

6€

Hace 5 días

marga

3€

Hace 5 días

Carles

3€

Hace 5 días

Maria

3€

Hace 5 días

ARECIO

3€

Hace 5 días

Ana Maria

3€

Hace 5 días

Daniya Sufaldyarova

3€

Hace 5 días

Tommy

6€

Hace 5 días

Xavi Ba

12€

Hace 6 días

Edu

3€

Hace 7 días

Anna

6€

Hace 8 días

Pablo José

15€

Hace 8 días

Ains

12€

Hace 14 días

Mireia

18€

Hace 14 días

Ver más donantes

Comentarios (2)

Alisa Kukhnavets

Hace 2 días

Regina

Adriana

Hace 3 días

Quiero el patito 13, si puede ser rosa

Patrocinadores migranodearena