Recaudado
120€
A favor de
Somriures Valents 2026 - Apropant-nos, cuidant-nos, avançant plegats
Aquest 2026 la nostra prioritat és posar els recursos allà on realment marquen una diferència en el dia a dia.
Recaudado
120€
Objetivo
15.000€
Donativos
3
Faltan
60 días
A favor de
Reto liderado por
Categoría
Aquest 2026 volem compartir amb vosaltres com utilitzem cada somriure que ens confieu.
Volem caminar plegats, prendre decisions amb transparència i continuar construint una associació que escriurà històries de valentia i esperança.
Nous projectes al servei de les famílies
🧡 Fisioteràpia i Ajudes Tècniques
- Ajuda econòmica per garantir sessions de fisioteràpia addicionals.
- Ajuda econòmica per poder adquirir ajudes tècniques que facilitin el dia a dia.
- Sabem que és clau per acompanyar el progrés i el benestar dels nostres infants.
💚 Acompanyament psicològic
- Donarem suport perquè els nens i les famílies disposin d’un espai emocional segur.
- Treballarem per establir acords amb entitats expertes en Duchenne i malalties neuromusculars.
💛 Accés a colònies i descans familiar
- Facilitar experiències de convivència, convivència i respir familiar. Son moments que generen autonomia, amistats i records que els omplen de vida.
Somos una asociación sin ánimo de lucro formada por padres y amigos de niños con distrofia muscular de Duchenne y Becker. La distrofia muscular de duchenne es una enfermedad infantil degenerativa y que a día de hoy no tiene cura. Los niños pierden su fuerza muscular conforme van creciendo, y todos sus músculos se debilitan hasta que necesitan una silla de ruedas para poder caminar. Recaudamos fondos para la investigación, tratamiento y manejo de la enfermedad. Nuestros fondos van destinados a la Unidad de Patología Neuromuscular del Hospital de Sant Joan de Deu de Barcelona.
Donantes (3)
Joan
40€
Hace 183 días
Gabriel
Donación oculta
Hace 191 días
Jordi
50€
Hace 201 días