Recaudado
515€
A favor de
Projecte de compra de un remolc per operatius de Recerca i Rescat amb gossos
Associació de Recerca i Rescat Caní Granollers Recaptació per a la compra d'un remolc per operatius de recerca amb els nostres gossos ensinistrats. Associació de voluntaris.
Recaudado
515€
Objetivo
2.500€
Donativos
21
Faltan
Finalizado
Reto liderado por
Categoría
La participació de la nostra associació en recerques de persones desaparegudes, perdudes o en altres situacions sempre està supeditada als cossos de seguretat oficials. Nosaltres ens presentem com a voluntaris sempre als llocs de comandament dels operatius, ja sigui bombers o mossos d'esquadra, sempre seran ells els que ens permetin treballar en els operatius.
Per això necessitem disposar d'una equipació i logística a l'alçada, desplaçar-nos als operatius sent autosuficients, sense ocupar espais innecessaris i amb totes les necessitats dels nostres guies i gossos cobertes. Per poder aconseguir això necessitem un mitjà de transport dels gossos, material i guies que sigui aprofitable i efectiu. Necessitem disposar de tot el necessari i poder transportar tot en el mateix vehicle, aquest cas seria el remolc.
A part dels operatius que puguem anar com a voluntaris, solem entrenar cada setmana amb els gossos, aquests entrenaments es realitzen en diversos escenaris, així que ens desplacem habitualment per moltes zones, ja sigui muntanya o llocs on podem trobar els escenaris necessaris per als entrenaments , utilitzaríem aquet remolc per transportar tot el material, d'aquesta manera reduiríem costos de desplaçaments en els nostres guies.
Alguns entrenaments, sobretot amb els gossos d'iniciació els realitzem al camp de futbol de Palou, que actualment tenim provisionalment concedit per realitzar entrenaments amb els gossos, també seria d'utilitat el remolc poder desplaçar-lo a aquests entrenaments ja que la gran part del material estaria en aquest remolc.
Durant l'any també ens conviden a diverses fires animalistes per a realitzar exhibicions, també serà de molta ajuda el poder desplaçar a aquests esdeveniments tot el material necessari per realitzar aquestes activitats.
El Grupo de Búsqueda y Rescate Canino Granollers (GRRC Granollers), somos una asociación sin ánimo de lucro creada en septiembre de 2016, dedicada al adiestramiento de perros para búsqueda de personas desaparecidas, integrada por voluntarios los que nos encontramos en formación y entrenamiento continuo para dar respuesta a las exigencias de las tareas de búsqueda y rescate. En la actualidad el grupo está formado por 25 personas y 20 perros.
Donantes (21)
Marc
50€
Hace 2.772 días
Eva
55€
Hace 2.777 días
ANA
10€
Hace 2.780 días
Albert
10€
Hace 2.780 días
Gebra Elisabet
Donación oculta
Hace 2.781 días
Clàudia
10€
Hace 2.783 días
Montse
30€
Hace 2.790 días
Avet57
Donación oculta
Hace 2.796 días
Eva
10€
Hace 2.796 días
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.797 días
Anónimo
19€
Hace 2.802 días
Andrea
30€
Hace 2.803 días
Anónimo
50€
Hace 2.804 días
Caro
Donación oculta
Hace 2.807 días
Josefina
20€
Hace 2.810 días
Cristina
10€
Hace 2.810 días
Jordi
30€
Hace 2.810 días
Ariadna
20€
Hace 2.810 días
Eva
20€
Hace 2.810 días
Ricard
10€
Hace 2.814 días
Associació de Recerca i Rescat Caní Granollers
50€
Hace 2.814 días
Comentarios (4)
Ricard
Bona iniciativa
Associació de Recerca i Rescat Caní Granollers
Molta Sort