Recaudado
3€
A favor de
Pren-te un te i mercadet dels encants solidari - Lileja que enamora
Manualitats fetes amb amor i pai i relaxing cup of tea in barracó prèmium
Recaudado
3€
Objetivo
100€
Donativos
1
Faltan
35 días
A favor de
Reto liderado por
Categoría
Per celebrar el dia de la dona, m'he proposat el repte de demanar a persones del meu entorn amb tenacitat que aportin manualitats o el que tinguin al seu abast creacions o objectes especials.
Deixa't portar a l'aventura de...

La Marató és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató.
El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.
Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.
Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.
La Fundació La Marató té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.
Més informació aquí.
Donantes (1)
Anónimo
Donación oculta
Hace 29 días
Comentarios (1)