Recaudado
1.470€
A favor de
Oncotrail 2015. doble o res. vull runn.
L'Oncotrail és una cursa per equips que se celebrarà els dies 3 i 4 d'octubre de 2015. Aquesta cursa està organitzada ...
Recaudado
1.470€
Objetivo
1.500€
Donativos
16
Faltan
Finalizado
A favor de
L'Oncotrail és una cursa per equips que se celebrarà els dies 3 i 4 d'octubre de 2015. Aquesta cursa està organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l'Agrupació Excursionista de Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell i l'objectiu és recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. Té un recorregut circular de 100Km per l'Empordà.
Ens encanta la causa, i és per això que un grup d'amics de Palamós i Palafrugell ens hem decidit a formar un equip! Som l'Àngels, en Víctor, en Martí, l'Oriol, en Josep Maria, en Kike, en Lluís i en Kiko; tres de nosaltres repetidors i enamorats de la cursa i la gent que l'organitza.
No ens espanta la grandesa del repte esportiu (entrenarem dur per poder acabar amb èxit!) però si que necessitem de la vostra ajuda per arribar al mínim necessari per inscriure'ns i fer la nostra aportació a aquesta causa tant noble.
Estarem eternament agraïts amb la vostra ajuda! Moltes gràcies!
---------------------------------------------------------------
La Oncotrail es una carrera por equipos que se celebrará los días 3 y 4 de octubre de 2015. La carrera la organizan conjuntamente la Fundació Oncolliga Girona, la Agrupació Excursionista de Palafrugell y el Club Atlètic Palafrugell, con el objetivo de recaudar fondos para mejorar la calidad de vida de los enfermos de cáncer. Tiene un recorrido circular de 100 kilómetros por el Empordà.
Nos encanta la causa, y un grupo de amigos de Palamós y Palafrugell hemos decidido formar un equipo. Somos Àngels, Víctor, Martí, Oriol, Josep Maria, Kike, Lluís y Kiko; tres de nosotros repetidores y enamorados de la carrera y de la gente que la organiza.
No nos asusta la grandeza del reto deportivo (¡entrenaremos duro para finalizar con éxito!) pero si necesitamos de vuestra ayuda para llegar al mínimo necesario para inscribirnos y hacer nuestra aportación a esta causa tan noble.
¡Estaremos eternamente agradecidos con vuestra ayuda!.¡Muchas gracias!
La Fundació Oncolliga Girona és una entitat sense ànim de lucre i te la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones afectades de càncer i els seus familiars de les comarques de Girona. Donem diferents serveis i recursos perquè durant el procés el malat se senti totalment acompanyat.
Donantes (16)
MANEL
60€
Hace 4.045 días
Carles
50€
Hace 4.049 días
Carlos
5€
Hace 4.050 días
Tapones y Espec.Corcho,S.A.
150€
Hace 4.055 días
Eloi
40€
Hace 4.056 días
Mariona
50€
Hace 4.057 días
Xavier
50€
Hace 4.061 días
dolors
50€
Hace 4.061 días
Pierre-Yves
100€
Hace 4.062 días
victor
15€
Hace 4.102 días
Anónimo
700€
Hace 4.105 días
Marc
20€
Hace 4.108 días
Antoni
30€
Hace 4.108 días
MARTÍ
50€
Hace 4.117 días
Luis
40€
Hace 4.133 días
Oriol
60€
Hace 4.133 días
Comentarios (11)
MANEL
Vaaaaaaaamooooooos!!!
Carlos
Que vaya todo genial campeones.Sois grandes.Animo.
Eloi
Per aconseguir que el càncer deixi de ser un problema!!!
Xavier
Sou uns cracs!! ??nims a tot l'equip!!
dolors
Endavant i força, lluitadors!!!
victor
Animo paqui vega
Marc
Força cracks!
Antoni
Gràcies per la vostra empenta gent, de ben segut que tots us ho agraïm. Una noble causa que en qualsevol moment pot trucar a la porta de qualsevol de nosaltres.
MARTÍ
Aportació de Jordi Mariné Ciurana, amb la compra de cliks a ??ngels Villar.
Molts ànims trescaires!!
Oriol
Els amics de Cicles JK ens patrocinen perquè ho poguem aconseguir.
Moltes gràcies!!