Recaudado

1.600€

A favor de

Copiar código
Código copiado
Dona

Ajuda’m a alimentar-me saludablement

Alimentació i nutrició saludable per a infants amb greus discapacitats. La salut és cosa de tots, i el nostre objectiu és proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats dels infants que atenem diàriament a l'escola bressol.

Recaudado

1.600€

Objetivo

3.000€

Donativos

41

Faltan

Finalizado

53%

A favor de

Reto liderado por

Categoría

Discapacidad intelectual Infancia Jóvenes

Comparte este reto

Copiar código
Código copiado

Publicado: 5 nov 2018

La salut és cosa de tots. Aquest és el lema de Nexe Fundació, i l’apliquem cada dia a la nostra escola bressol especialitzada “Les Girafes Blaves”. El nostre objectiu principal és proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats dels infants que atenem. El nostre model d’alimentació i d’atenció diària en aquest sentit, converteix a Nexe Fundació en un referent en l’adaptació d’aliments, el suport nutricional, així com en la recerca i l’elaboració de noves textures.

Diàriament reben alimentació 45 infants amb greus discapacitats, beneficiant-se així, més de 200 persones entre els infants atesos i les seves famílies. I als caps de setmana, uns 20 infants a l’àrea de respir i lleure, beneficiant-se així, més de 80 persones entre els infants atesos i les seves famílies.


Perfil del benèficiari: 
Els nostres infants tenen entre 0 a 5 anys, i fins els 18 anys els usuaris de respir i lleure del cap de setmana. Tots tenen greus discapacitats, la gran majoria malalties minoritàries o sense diagnòstic. En primer lloc quantifiquem les necessitats d’alimentació de cada infant, per poder donar suport, formació i elaborar documentació relacionada amb l’alimentació per tots els col·lectius i persones que poden estar en contacte amb el nen/a, tant a l’entorn escolar, com a casa. Per això, Nexe compta amb un projecte d’alimentació de l’infant, que es treballa de forma transversal entre els seus cuidadors, metges i professionals de Nexe (logopeda, infermera, mestre, fisioterapeuta i cuinera).


AJUDA'NS, suma’t a la alimentació i nutrició saludable:
Per dur a terme aquest projecte d'alimentació son necessaris molts recursos, humans però també econòmics, i part d’aquest recursos econòmics son els que volem aconseguir a través del Giving Tuesday.

  • Ajuda’ns a proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats de cada infant.
  • Ajuda’ns a introduir nous olors, sabors i colors, adaptant les textures i necessitats d’alimentació que necessita cadascun d’ells.
  • Ajuda’ns a continuar ajudant als nostres petits herois.
     

MATERIAS A ACONSEGUIR AMB LES VOSTRES DONACIONS!!! 

  • Màquina de textures SmoothCare: 1.210 € 
  • Estris associats a la màquina de textures (pipetes, càrregues de sifon, motlles per salsitxes, carns, vegetals, agitadors): 420.28 €
  • Espessidor: 563.10 €
  • Texturitzant gelificador: 668.85 €
  • Envasos per l’àpat dels infants: 612 €


Recordeu que una bona alimentació és necessària perque...  

  • És una funció vital, indispensable per:
    • Créixer i desenvolupar-se
    • El bon funcionament dels òrgans del cos
    • El manteniment de la Temperatura Corporal
    • La regeneració dels teixits
  • Prevenir la malnutrició i deshidratació
  • Eliminar o reduir complicacions respiratòries
  • Aconseguir una alimentació el més propera possible a la normalitat del seu entorn


La salut és cosa de tots. Mou-te pels quiets i col·laborar en l’alimentació saludable dels infants amb greus discapacitats de Nexe Fundació!

En Nexe Fundació trabajamos desde hace más de 40 años con la misión de mejorar la calidad de vida de los niños/as con pluridiscapacidad y la de sus familias, y defender sus derechos.

A través de nuestros cuatro servicios de atención a la infancia y siguiendo la dinámica de una escuela infantil ordinaria, ofrecemos a los niños/as de 0 a 6 años con pluridiscapacidad un espacio de atención precoz específica e individualizada, desde una visión global de su desarrollo educativo, sanitario y psicosocial, a la vez que acompañamos a sus familias, para que puedan conciliar sus proyectos personales y profesionales con el cuidado 24 horas/7 días a la semana que requiere un hijo o hija con grandes necesidades de apoyo.

Así mismo, realizamos actividades de ocio para niños/as y jóvenes hasta los 21 años, respetuosas con sus habilidades e intereses personales. que también constituyen un espacio de conciliación y autocuidado para sus familias.

Donantes (41)

Davinia

10€

Hace 2.377 días

jordi

50€

Hace 2.380 días

Carmen

Donación oculta

Hace 2.393 días

Eva

20€

Hace 2.394 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.399 días

Merce

Donación oculta

Hace 2.399 días

Andrea

20€

Hace 2.399 días

Amalia

Donación oculta

Hace 2.400 días

Joveline

20€

Hace 2.401 días

Monica

50€

Hace 2.401 días

Judith

30€

Hace 2.405 días

Jorge

20€

Hace 2.405 días

Olga

Donación oculta

Hace 2.405 días

Ana

30€

Hace 2.406 días

Ana

30€

Hace 2.406 días

Sofie

20€

Hace 2.406 días

Noelia

20€

Hace 2.406 días

Natàlia

20€

Hace 2.407 días

Sole

Donación oculta

Hace 2.407 días

Anónimo

50€

Hace 2.407 días

MARIA TERESA

100€

Hace 2.407 días

Elsa

25€

Hace 2.407 días

MARIA PILAR

20€

Hace 2.407 días

Anónimo

50€

Hace 2.407 días

Sandra

10€

Hace 2.407 días

Asociación Síndrome STXBP1

20€

Hace 2.407 días

LAURA

Donación oculta

Hace 2.407 días

Ramon

50€

Hace 2.407 días

Nuria

20€

Hace 2.407 días

Claes

20€

Hace 2.407 días

IBERCUTTING S.L.

300€

Hace 2.407 días

Bernat

5€

Hace 2.408 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.408 días

lorena

Donación oculta

Hace 2.411 días

Neus

30€

Hace 2.412 días

Elia

20€

Hace 2.414 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.422 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.425 días

Laura

20€

Hace 2.426 días

Ana

30€

Hace 2.426 días

NATALIA

30€

Hace 2.426 días

Ver más donantes

Comentarios (11)

Andrea

Hace 2.399 días

He de reconèixer que vaig veure una fotografia de l'Amaia i em vaig enamorar a l'instant. Espero que pugueu aconseguir la màquina de textures! Gràcies pel que feu.

Elsa

Hace 2.407 días

?!

Asociación Síndrome STXBP1

Hace 2.407 días

?

lorena

Hace 2.411 días

Espero que ho aconseguiu

Laura

Hace 2.426 días

Moltes gràcies per la feina que feu a Nexe amb tots els nens i nenes.

NATALIA

Hace 2.426 días

Endavant, feu grans coses i mes que fareu. Gràcies

Patrocinadores