Recaudado

1.600€

A favor de

Copiar código
Código copiado
Dona

Ajuda’m a alimentar-me saludablement

Alimentació i nutrició saludable per a infants amb greus discapacitats. La salut és cosa de tots, i el nostre objectiu és proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats dels infants que atenem diàriament a l'escola bressol.

Recaudado

1.600€

Objetivo

3.000€

Donativos

41

Faltan

Finalizado

53%

A favor de

Reto liderado por

Categoría

Discapacidad intelectual Infancia Jóvenes

Comparte este reto

Copiar código
Código copiado

Publicado: 5 nov 2018

La salut és cosa de tots. Aquest és el lema de Nexe Fundació, i l’apliquem cada dia a la nostra escola bressol especialitzada “Les Girafes Blaves”. El nostre objectiu principal és proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats dels infants que atenem. El nostre model d’alimentació i d’atenció diària en aquest sentit, converteix a Nexe Fundació en un referent en l’adaptació d’aliments, el suport nutricional, així com en la recerca i l’elaboració de noves textures.

Diàriament reben alimentació 45 infants amb greus discapacitats, beneficiant-se així, més de 200 persones entre els infants atesos i les seves famílies. I als caps de setmana, uns 20 infants a l’àrea de respir i lleure, beneficiant-se així, més de 80 persones entre els infants atesos i les seves famílies.


Perfil del benèficiari: 
Els nostres infants tenen entre 0 a 5 anys, i fins els 18 anys els usuaris de respir i lleure del cap de setmana. Tots tenen greus discapacitats, la gran majoria malalties minoritàries o sense diagnòstic. En primer lloc quantifiquem les necessitats d’alimentació de cada infant, per poder donar suport, formació i elaborar documentació relacionada amb l’alimentació per tots els col·lectius i persones que poden estar en contacte amb el nen/a, tant a l’entorn escolar, com a casa. Per això, Nexe compta amb un projecte d’alimentació de l’infant, que es treballa de forma transversal entre els seus cuidadors, metges i professionals de Nexe (logopeda, infermera, mestre, fisioterapeuta i cuinera).


AJUDA'NS, suma’t a la alimentació i nutrició saludable:
Per dur a terme aquest projecte d'alimentació son necessaris molts recursos, humans però també econòmics, i part d’aquest recursos econòmics son els que volem aconseguir a través del Giving Tuesday.

  • Ajuda’ns a proporcionar una alimentació i una nutrició adequada a les necessitats de cada infant.
  • Ajuda’ns a introduir nous olors, sabors i colors, adaptant les textures i necessitats d’alimentació que necessita cadascun d’ells.
  • Ajuda’ns a continuar ajudant als nostres petits herois.
     

MATERIAS A ACONSEGUIR AMB LES VOSTRES DONACIONS!!! 

  • Màquina de textures SmoothCare: 1.210 € 
  • Estris associats a la màquina de textures (pipetes, càrregues de sifon, motlles per salsitxes, carns, vegetals, agitadors): 420.28 €
  • Espessidor: 563.10 €
  • Texturitzant gelificador: 668.85 €
  • Envasos per l’àpat dels infants: 612 €


Recordeu que una bona alimentació és necessària perque...  

  • És una funció vital, indispensable per:
    • Créixer i desenvolupar-se
    • El bon funcionament dels òrgans del cos
    • El manteniment de la Temperatura Corporal
    • La regeneració dels teixits
  • Prevenir la malnutrició i deshidratació
  • Eliminar o reduir complicacions respiratòries
  • Aconseguir una alimentació el més propera possible a la normalitat del seu entorn


La salut és cosa de tots. Mou-te pels quiets i col·laborar en l’alimentació saludable dels infants amb greus discapacitats de Nexe Fundació!

En Nexe Fundació trabajamos desde hace más de 40 años con la misión de mejorar la calidad de vida de los niños/as con pluridiscapacidad y la de sus familias, y defender sus derechos.

A través de nuestros cuatro servicios de atención a la infancia y siguiendo la dinámica de una escuela infantil ordinaria, ofrecemos a los niños/as de 0 a 6 años con pluridiscapacidad un espacio de atención precoz específica e individualizada, desde una visión global de su desarrollo educativo, sanitario y psicosocial, a la vez que acompañamos a sus familias, para que puedan conciliar sus proyectos personales y profesionales con el cuidado 24 horas/7 días a la semana que requiere un hijo o hija con grandes necesidades de apoyo.

Así mismo, realizamos actividades de ocio para niños/as y jóvenes hasta los 21 años, respetuosas con sus habilidades e intereses personales. que también constituyen un espacio de conciliación y autocuidado para sus familias.

Donantes (41)

Davinia

10€

Hace 2.497 días

jordi

50€

Hace 2.500 días

Carmen

Donación oculta

Hace 2.513 días

Eva

20€

Hace 2.514 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.518 días

Merce

Donación oculta

Hace 2.518 días

Andrea

20€

Hace 2.519 días

Amalia

Donación oculta

Hace 2.520 días

Joveline

20€

Hace 2.520 días

Monica

50€

Hace 2.521 días

Judith

30€

Hace 2.524 días

Jorge

20€

Hace 2.524 días

Olga

Donación oculta

Hace 2.525 días

Ana

30€

Hace 2.525 días

Ana

30€

Hace 2.525 días

Sofie

20€

Hace 2.525 días

Noelia

20€

Hace 2.526 días

Natàlia

20€

Hace 2.526 días

Sole

Donación oculta

Hace 2.526 días

Anónimo

50€

Hace 2.526 días

MARIA TERESA

100€

Hace 2.526 días

Elsa

25€

Hace 2.527 días

MARIA PILAR

20€

Hace 2.527 días

Anónimo

50€

Hace 2.527 días

Sandra

10€

Hace 2.527 días

Asociación Síndrome STXBP1

20€

Hace 2.527 días

LAURA

Donación oculta

Hace 2.527 días

Ramon

50€

Hace 2.527 días

Nuria

20€

Hace 2.527 días

Claes

20€

Hace 2.527 días

IBERCUTTING S.L.

300€

Hace 2.527 días

Bernat

5€

Hace 2.527 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.528 días

lorena

Donación oculta

Hace 2.531 días

Neus

30€

Hace 2.532 días

Elia

20€

Hace 2.534 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.541 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.545 días

Laura

20€

Hace 2.545 días

Ana

30€

Hace 2.546 días

NATALIA

30€

Hace 2.546 días

Ver más donantes

Comentarios (11)

Andrea

Hace 2.519 días

He de reconèixer que vaig veure una fotografia de l'Amaia i em vaig enamorar a l'instant. Espero que pugueu aconseguir la màquina de textures! Gràcies pel que feu.

Elsa

Hace 2.527 días

?!

Asociación Síndrome STXBP1

Hace 2.527 días

?

lorena

Hace 2.531 días

Espero que ho aconseguiu

Laura

Hace 2.545 días

Moltes gràcies per la feina que feu a Nexe amb tots els nens i nenes.

NATALIA

Hace 2.546 días

Endavant, feu grans coses i mes que fareu. Gràcies

Patrocinadores