Recaudado
760€
A favor de
Ajuda d'emergència a persones libaneses i sirianes al Líban
Campanya d’ajuda d'emergència per a persones libaneses i sirianes al Líban afectades per la guerra
Reto liderado por
Categoría
El Líban es troba actualment en una situació d'emergència humanitària en gran part del país. Des del dilluns 23 de setembre el govern d’Israel va començar a bombardejar diverses zones del país i actualment més de mig milió de persones es troben desplaçades.
El govern libanès no té la capacitat de donar resposta a l'emergència humanitària que s'està vivint i tant persones libanes com refugiades sirianes es troben amb escassetat de subministraments essencials com aigua, aliments o assistència mèdica.
L'Associació Eduale gestiona un projecte educatiu en un assentament informal de la Vall de la Bekaa i té la capacitat logística necessària per oferir assistència a families afectades de la zona. És per això que realitzem aquesta recollida de diners i esperem poder donar suport al màxim número de families libaneses i sirianes.

Associació Eduale neix el 2024 amb el desig de promoure el dret a l’educació per a tothom, sense cap mena de distinció ni de fronteres.
El nostre nom prové de la conjunció de la paraula «educació» i «alle» (que significa «tots» en alemany).
Som una associació independent sense ànim de lucre emmarcada en la solidaritat i cooperació pel desenvolupament.
La voluntat d’Eduale és promoure l’educació en països en vies de desenvolupament.
Actualment Eduale té un projecte educatiu en un assentament informal de persones refugiades sirianes en el Líban.
Donantes (12)
Anónimo
50€
Hace 198 días
Anónimo
100€
Hace 206 días
Anónimo
300€
Hace 207 días
Antoni
20€
Hace 208 días
Isabel
50€
Hace 211 días
Anónimo
100€
Hace 211 días
Mar
35€
Hace 212 días
Soti
Donación oculta
Hace 212 días
Sergi
35€
Hace 212 días
Laura
20€
Hace 212 días
Anónimo
10€
Hace 212 días
Raquel Royo
20€
Hace 212 días
Comentarios (1)