Recaudado

2.735€

A favor de

Copiar código
Código copiado
Dona

Ayúdanos a comprar una furgoneta

Ens ajudes a comprar una furgoneta? Qui som i que fem Distribució Solidària d’Alim...

Recaudado

2.735€

Objetivo

6.000€

Donativos

23

Faltan

Finalizado

46%

Categoría

Inserción social Infancia Cooperación internacional

Comparte este reto

Copiar código
Código copiado

Publicado: 7 ene 2015

Ens ajudes a comprar una furgoneta?

Qui som i que fem

Distribució Solidària d’Aliments (DISA) és un recurs que les parròquies de Trinitat-Roquetes, a la zona de Barcelona de Nou Barris, oferim per atendre les necessitats bàsiques de famílies i persones que estan patint la crisis econòmica.

Estem donant  acollida a 1000 famílies al mes, una mitjana d’unes 3.800 persones, a les que en el passat any 2013 se’ls  ha donat en  total unes 330 tones d’aliments,  envasats,  congelats, conserves i frescs com pa, fruita i verdura,

Tot el procés està atès per voluntaris i controlat per tècnics de Serveis Socials i de Càritas, que valoren la situació econòmica i familiar de les persones a atendre.

Què  necessitem

La nostra tasca ha anat creixent, i per tal de poder atendre el servei que fem necessitem una furgoneta per anar a  cercar aliments on ens els donen.

Estem fent una campanya de captació de recursos entre els veïns de la zona on està DISA, però el  cost de la furgoneta fa difícil aconseguir la totalitat de l’import d’entre els veïns. És per això que ens dirigim a persones i empreses sensibles a  la solidaritat en causes de exclusió social.

Necessitem la vostra col·laboració per poder comprar la furgoneta.

Aquesta furgoneta ens és molt necessària  per fer la tasca que fem.

Ajuda’ns i col·labora amb un  donatiu, sigui de la quantia  que sigui

DISA, Distribució Solidària d’Aliments, és un recurs que les parròquies de Trinitat-Roquetes, a la zona de Barcelona de Nou Barris, oferim per atendre les necessitats bàsiques de famílies i persones que estan patint la crisis econòmica.

Estem donant  acollida a 900 famílies al mes, una mitjana d’unes 3.800 persones, a les que se’ls  ha donat en  total unes 330 tones d’aliments,  envasats, com congelats, i frescs com pa, fruita i verdura, en el passat any 2013.

DISA funciona totalment amb voluntariat de les Càritas parroquials i de Càritas Diocesana, que dóna suport al projecte. Tot el procés està controlat pels tècnics de Serveis Socials i Càritas, que valoren la situació econòmica i familiar de les persones a atendre i en determinen la possibilitat d’accés, així com el temps en què seran ateses.

Donantes (23)

Anónimo

40€

Hace 3.899 días

Gonzalo

50€

Hace 3.903 días

Anónimo

200€

Hace 3.906 días

MARINA

30€

Hace 3.916 días

Anónimo

20€

Hace 3.923 días

Alfonso

100€

Hace 3.926 días

Anónimo

200€

Hace 3.927 días

BLANCA

50€

Hace 3.931 días

Antonino

120€

Hace 3.932 días

Jaume

100€

Hace 3.932 días

Anónimo

200€

Hace 3.932 días

Anónimo

50€

Hace 3.932 días

Anónimo

75€

Hace 3.932 días

Anónimo

500€

Hace 3.932 días

Anónimo

50€

Hace 3.932 días

Anónimo

500€

Hace 3.933 días

Anónimo

30€

Hace 3.934 días

Anónimo

50€

Hace 3.934 días

Anónimo

50€

Hace 3.937 días

joaquim

50€

Hace 3.937 días

Angel

50€

Hace 3.937 días

Lluís

100€

Hace 3.937 días

Anónimo

120€

Hace 3.938 días

Ver más donantes

Comentarios (4)

BLANCA

Hace 3.931 días

Muchas gracias por vuestra dedicación y empeño.

Jaume

Hace 3.932 días

Muchas gracias por vuestra labor. Desgraciadamente se está haciendo cada vez mas imprescindible. Os animo mucho a que sigáis trabajando en este tipo de iniciativas.

joaquim

Hace 3.937 días

per sokidaritat

Patrocinadores