Recaudado
3.646€
A favor de
4 persones, 1 pis. Ho fem?
4 persones sense llar, 1 pis. Pocs ingressos però moltes ganes de poder viure sense patir fred, por i soledat. Pagar el lloguer i els subministraments d’un any són 4.200 euros. Com ho veus? Fem-ho?
A Arrels Sant Ignasi acollim i acompanyem les persones en situació de sense llar per tal que puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.
Per a poder-se recuperar és essencial l’accés a un habitatge, a una llar. Aquesta evidència contrasta amb les possibilitats d’accés real a la vivenda que tenen les persones que acompanyem. Els és molt complicat accedir al mercat normalitzat, i, també, sovint, l’accés als habitatges que suposadament són d’àmbit social però que en la pràctica també requereixen d’uns requisits d’accés molt específics.
Per això, la iniciativa es dirigeix a persones en situació de sense llar que, pel seu moment i procés, necessiten d’un allotjament, que els permeti fer de pont cap a una situació més normalitzada o bé que en puguin fer la seva llar.
D’aquesta manera responem a una necessitat real d’allotjament digne. Sí, hauria de ser possible arribar a la llar des de la normalitat, i no aconformar-se amb la situació actual. Normalment somniem amb una llar en què podem sentir-nos-hi lliures i a gust, i, a vegades, les alternatives que oferim o les que poden trobar les persones són només habitacions en pisos compartits... cal treballar molt per aconseguir que la societat consideri que l’accés a una llar és un dret i vetlli perquè aquest dret es compleixi.
I mentrestant, generem alternatives. Com ho veus? Fem-ho?
Arrels Sant Ignasi acull i acompanya a les persones en situació de sense llar per tal que elles puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.
Aquest camí el fem possible mitjançant els 6 programes d’atenció: Arrels Centre Obert, Arrels Servei d’Aliments “ La Botigueta”, Arrels Reducció de Danys, Arrels Reinserció, Arrels Acompanyament i Arrels Unitat Dependent.
El disseny d’atenció pren la forma d’un itinerari de diversos programes i diversos serveis, en el qual la persona pot situar-se en qualsevol punt i trobar suports per anar avançant emprant diferents baules segons el seu moment, desig i possibilitat. Es un disseny molt flexible, personalitzat, pacient i creatiu, per tal que la persona s’hi mogui desenvolupant el seu potencial de llibertat.
Donantes (31)
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.912 días
Frederic
30€
Hace 2.916 días
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.919 días
Anna Maria
Donación oculta
Hace 2.919 días
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.920 días
Esther
Donación oculta
Hace 2.922 días
ARRELS SANT IGNASI
1.506€
Hace 2.922 días
Josep Francesc
50€
Hace 2.923 días
ARRELS SANT IGNASI
150€
Hace 2.924 días
ANGEL E.
300€
Hace 2.925 días
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.925 días
Anónimo
Donación oculta
Hace 2.926 días
Maria Teresa
100€
Hace 2.928 días
Dolors
50€
Hace 2.929 días
JOANA
150€
Hace 2.932 días
Anónimo
30€
Hace 2.935 días
Carles Enric
100€
Hace 2.938 días
MT
Donación oculta
Hace 2.938 días
Paquita
50€
Hace 2.939 días
Stella Maris
30€
Hace 2.940 días
Núria
100€
Hace 2.940 días
Mª Angeles
30€
Hace 2.941 días
Gemma
50€
Hace 2.941 días
Iris
30€
Hace 2.942 días
Marc
30€
Hace 2.943 días
Guillem
Donación oculta
Hace 2.944 días
Josep
100€
Hace 2.944 días
Miguel Angel
30€
Hace 2.945 días
Ana
50€
Hace 2.945 días
Pilar
30€
Hace 2.945 días
Anónimo
30€
Hace 2.945 días
Comentarios (13)
Esther
Sobretot Gràcies!
ARRELS SANT IGNASI
Donatiu sopar Nadal del Col.legi Claver. Moltes gràcies!
Dolors
Molt bona idea. Que es pugui assolir!!
Paquita
Felicitats per la iniciativa!
Núria
A pel repte!
Josep
Som-hi!!!