Recaudado

3.646€

A favor de

Copiar código
Código copiado
Dona

4 persones, 1 pis. Ho fem?

4 persones sense llar, 1 pis. Pocs ingressos però moltes ganes de poder viure sense patir fred, por i soledat. Pagar el lloguer i els subministraments d’un any són 4.200 euros. Com ho veus? Fem-ho?

Recaudado

3.646€

Objetivo

4.200€

Donativos

31

Faltan

Finalizado

87%

A favor de

Reto liderado por

Categoría

Inserción social

Comparte este reto

Copiar código
Código copiado

Publicado: 27 nov 2017

A Arrels Sant Ignasi acollim i acompanyem les persones en situació de sense llar per tal que puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.

Per a poder-se recuperar és essencial l’accés a un habitatge, a una llar. Aquesta evidència contrasta amb les possibilitats d’accés real a la vivenda que tenen les persones que acompanyem. Els és molt complicat accedir al mercat normalitzat, i, també, sovint, l’accés als habitatges que suposadament són d’àmbit social però que en la pràctica també requereixen d’uns requisits d’accés molt específics.

Per això, la iniciativa es dirigeix a persones en situació de sense llar que, pel seu moment i procés, necessiten d’un allotjament, que els permeti fer de pont cap a una situació més normalitzada o bé que en puguin fer la seva llar.

D’aquesta manera responem  a una necessitat real d’allotjament digne. Sí,  hauria de ser possible arribar a la llar des de la normalitat, i no aconformar-se amb la situació actual. Normalment somniem amb una llar en què podem sentir-nos-hi lliures i a gust, i, a vegades, les alternatives que oferim o les que poden trobar les persones són només habitacions en pisos compartits... cal treballar molt per aconseguir que la societat consideri que l’accés a una llar és un dret i vetlli perquè aquest dret es compleixi.

I mentrestant, generem alternatives. Com ho veus? Fem-ho?

Arrels Sant Ignasi acull i acompanya a les persones en situació de sense llar per tal que elles puguin redescobrir la seva dignitat i refer la seva vida.

Aquest camí el fem possible mitjançant els 6 programes d’atenció: Arrels Centre Obert, Arrels Servei d’Aliments “ La Botigueta”, Arrels Reducció de Danys, Arrels Reinserció, Arrels Acompanyament i Arrels Unitat Dependent.

El disseny d’atenció pren la forma d’un itinerari de diversos programes i diversos serveis, en el qual la persona pot situar-se en qualsevol punt i trobar suports per anar avançant emprant diferents baules segons el seu moment, desig i possibilitat. Es un disseny molt flexible, personalitzat, pacient i creatiu, per tal que la persona s’hi mogui desenvolupant el seu potencial de llibertat.

Donantes (31)

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.740 días

Frederic

30€

Hace 2.745 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.747 días

Anna Maria

Donación oculta

Hace 2.748 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.748 días

Esther

Donación oculta

Hace 2.750 días

ARRELS SANT IGNASI

1.506€

Hace 2.750 días

Josep Francesc

50€

Hace 2.751 días

ARRELS SANT IGNASI

150€

Hace 2.752 días

ANGEL E.

300€

Hace 2.753 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.753 días

Anónimo

Donación oculta

Hace 2.754 días

Maria Teresa

100€

Hace 2.756 días

Dolors

50€

Hace 2.757 días

JOANA

150€

Hace 2.760 días

Anónimo

30€

Hace 2.764 días

Carles Enric

100€

Hace 2.766 días

MT

Donación oculta

Hace 2.766 días

Paquita

50€

Hace 2.767 días

Stella Maris

30€

Hace 2.768 días

Núria

100€

Hace 2.768 días

Mª Angeles

30€

Hace 2.769 días

Gemma

50€

Hace 2.770 días

Iris

30€

Hace 2.770 días

Marc

30€

Hace 2.771 días

Guillem

Donación oculta

Hace 2.772 días

Josep

100€

Hace 2.772 días

Miguel Angel

30€

Hace 2.773 días

Ana

50€

Hace 2.773 días

Pilar

30€

Hace 2.774 días

Anónimo

30€

Hace 2.774 días

Ver más donantes

Comentarios (13)

Esther

Hace 2.750 días

Sobretot Gràcies!

ARRELS SANT IGNASI

Hace 2.750 días

Donatiu sopar Nadal del Col.legi Claver. Moltes gràcies!

Dolors

Hace 2.757 días

Molt bona idea. Que es pugui assolir!!

Paquita

Hace 2.767 días

Felicitats per la iniciativa!

Núria

Hace 2.768 días

A pel repte!

Josep

Hace 2.772 días

Som-hi!!!

Patrocinadores