0%

Recaudado 0 €

Objetivo 3.000 €

Donativos 0

Reto finalizado

La Asociación Capaces Lugo es una asociación sin ánimo de lucro que lucha por los derechos de las personas con TEA (trastorno de espectro autista) o TC (trastornos de comunicación en general), cada vez que llega el verano, los padres de personas con autismo o trastornos de comunicación tenemos serias necesidades para nuestros hijos/as, necesitan seguir unas rutinas que en verano desaparecen, y pueden tener retrocesos de lo aprendido durante el curso escolar, además de poder disfrutar de tiempo de ocio en la comunidad con personas especializadas que sepan cómo trabajar con ellos y que sepan motivarlos. Este es el tercer año que lo realizamos, y cada vez va creciendo el número de participantes, así que toda ayuda que nos podáis dar es bien recibida. Mil gracias por vuestra ayuda!!!http://capaces.net

https://www.youtube.com/watch?v=zQCZDtjFooM

Este video fue realizado por una de nuestras voluntarias en la escuela de verano de 2016.

https://www.youtube.com/watch?v=IGwK-wBPXa8

Este video esta hecho por uno de nuestros socios, donde podéis ver que es lo que hacemos desde nuestra asociación, y ver donde donáis, que realmente se usa para todo lo que veis.

Asociación CAPACES LUGO

Asociación CAPACES LUGO

  A Asociación CAPACES LUGO foi constituída o 30 de setembro de 2013 na cidade de Lugo.

   É unha asociación sen ánimo de lucro creada para apoiar ás persoas con Trastorno de Espectro Autista (TEA) e trastornos da comunicación (Trastorno Semántico Pragmático, TEL e outros) xa que precisan recursos moi similares no ámbito logopédico e terapéutico.

   Non consideramos necesario ter un diagnostico definitivo porque cremos que o importante son as persoas e non as etiquetas. Contamos cun amplo elenco de profesionais autónomos que traballan de xeito individualizado co rapaz ou rapaza atendendo as súas necesidades persoais. Cada neno ou adolescente é único, e por iso mesmo o xeito de traballar con eles tamén ten que ser distinto para cada un. Buscamos mellorar a súa calidade de vida e a plena inclusión na comunidade.

   O noso ámbito é provincial.

   Somos membros da FEDERACION AUTISMO GALICIA.

   Estamos inscritos no:

- Rexistro Provincial de Asociacións co número 2013/017935-1.

- Rexistro Municipal de Asociacións de Lugo co número 608.

- Rexistro Único de Entidades Prestadoras de Servizos da Xunta de Galicia co número E-5988

-Rexistro de Entidades de Acción Voluntaria de Galicia co número O-727
  

COMPOSICIÓN DA NOSA XUNTA DIRECTIVA

Presidenta: Olga Mª Dablanca Legaspi

Vicepresidenta: Genoveva Caeiro Martínez

Tesorera: Silvia Penela Vázquez

Secretaria: Angeles Fernández Núñez

Vogal: Ana Mª Uria Campos

 

Más información ›

Donantes (0)