Recaudado
80€
A favor de
Tu i tirita clown, junts portarem rialles als hospitals!
El nostre objectiu principal per aquest GivingTuesday es portar rialles a l'Hospital de Santa Caterin...
Recaudado
80€
Objetivo
5.000€
Donativos
6
Faltan
Finalizado
A favor de
El nostre objectiu principal per aquest GivingTuesday es portar rialles a l'Hospital de Santa Caterina de Salt. Sigues una de les 1000 persones que ens donin 5€ i farem realitat aquest somni!
Treballem regularment amb l’Hospital de Palamós, on les nostres intervencions tenen lloc a les àrees de pediatria, urgències, hospital de dia i quirúrgica, contribuint a la humanització dels processos hospitalaris, prioritzant a la persona per sobre de la malaltia, mentre dura el procés d’internament i/o convalescència.
Avui en dia, moltes persones viuen la seva malaltia amb molta solitud, i és per aquest motiu que posem el clown al servei de la sanitat, per humanitzar-la, omplint-la de vida a través del riure.
Riure, perquè els infants siguin més infants i menys malalts. Riure, perquè els adults entenem l’humor com un signe de vitalitat. L’humor és una energia positiva que actua equilibrant la inquietud que causa la malaltia i ajuda a tenir esperança i perspectiva de futur.
Tanmateix, per tal de poder dur a terme la nostra funció, precisem d'ajuda econòmica.
Comptem amb tu!
Donantes (6)
Jordi
5€
Hace 3.212 días
Josep
5€
Hace 3.229 días
IRENE
5€
Hace 3.231 días
Lourdes
5€
Hace 3.241 días
Anónimo
50€
Hace 3.241 días
Xavi
10€
Hace 3.241 días
Comentarios (4)
Josep
Felicitats Tirita clown per la vostre feina!!!
IRENE
Molt bona tasca Tirita Clown!!!
Lourdes
La meva gran admiració i perquè feu la feina més bonica del món. Amb moltíssima il·lusió poso el meu petit granet de sorra