Recaptat
27.256€
A favor de
JUGUEM AMB L'OAR. Camí dels 75
L’OAR Gràcia demana suport per superar un moment crucial i seguir cap als 75 anys.
Recaptat
27.256€
Objectiu
55.000€
Donacions
78
Falten
33 dies
A favor de
Repte liderat per
Categoria
L'Oar Gràcia està format per 20 equips i més de 200 jugadors i jugadores.
L’OAR Gràcia Sabadell no és només un club. És un lloc on generacions d’infants s’han fet grans. On s’ha après a confiar, a caure i tornar-se a aixecar. On mai s’ha jugat sol.
Més de 70 anys, fent camí amb grans alegries, però també amb dificultats, així i tot, sempre hi ha hagut equip. Sempre hi ha hagut comunitat. Sempre hi ha hagut algú que ha dit: continuem.
Avui, però, estem davant d’un moment diferent. Un d’aquells moments que defineixen tot el que ve després. El camí s’estreny. Les dificultats són màximes. I per primera vegada en molt de temps, el futur ens posa a prova.
Però també és el moment més important. Perquè si hem arribat fins aquí, no és per rendir-nos. És per demostrar, una vegada més, què vol dir formar part d’aquest club.
Si superem aquest entrebanc, el camí no només continua. El camí es fa imparable.
Imparable per tots els infants que comencen. Imparable per totes les famílies que hi són cada cap de setmana. Imparable per totes les històries que encara han de passar.
Ara no es tracta només de recordar el que hem estat. Es tracta de decidir què volem ser i caminar ferms cap als 75 anys.
Per això ET NECESSITEM!!!.
Perquè això no va només d’handbol. Va de persones. Va de barri i de ciutat. Va de futur.
Juguem amb l’OAR. Fem que la història continuï.
Camí als 75 anys d’handbol, valors i comunitat
Som història , som present, som futur
L’OAR Gràcia és un club esportiu que es va fundar el 1953 a Sabadell, i del que n’és referent en el camp de l’handbol des d’aleshores.
El nostre lema és Entre l’amistat i l’esport, i fomentem la pràctica de l’handbol a través de la conviència, l’amistat i el treball en equip.
Formem esportistes sent partícips del seu creixement personal, compartint les seves inquietuds i gaudint de com es fan grans, dins i fora de les pistes.
També treballem amb diferents escoles per fomentar l’esport escolar des de la base, i oferim portes obertes i entrenaments per donar a conèixer l’handbol a alumnes de totes les edats.
Sabem de la importància de garantir el benestar de la família de l’OAR, és per això que des de ben petits treballem conjuntament valors com són el respecte, l’esforç, la constància i la perseverància, la humilitat, l’empatia i la generositat.
Així fem que l'Oar Gràcia sigui no només un club d’handbol, sinó també un punt de trobada per a tots i totes.
Donants (79)
Josep Maria
350€
Fa 5 hores
Montserrat
350€
Fa 5 hores
Tina
250€
Fa 14 hores
Montse
250€
Fa 2 dies
Rebeca
250€
Fa 2 dies
Clàudia
250€
Fa 4 dies
Joaquim
330€
Fa 5 dies
Amadeo
300€
Fa 5 dies
David
250€
Fa 5 dies
MARTÍ
500€
Fa 5 dies
Miquel
200€
Fa 6 dies
Gemma
250€
Fa 8 dies
Anna
250€
Fa 9 dies
Lorena
250€
Fa 9 dies
Ruben
250€
Fa 9 dies
José Luis
250€
Fa 11 dies
JORGE
250€
Fa 12 dies
Francesc
250€
Fa 12 dies
Núria
Donació oculta
Fa 13 dies
Anònim
50€
Fa 15 dies
Maria Carme
250€
Fa 15 dies
Marc
250€
Fa 15 dies
ANTONI BURON
50€
Fa 17 dies
Henrique
250€
Fa 18 dies
Enrique
250€
Fa 18 dies
GEMMA
250€
Fa 18 dies
Maria Isabel
250€
Fa 18 dies
Jose
250€
Fa 19 dies
Laia
500€
Fa 19 dies
MARTÍ
500€
Fa 20 dies
Jose
100€
Fa 20 dies
Montserrat
250€
Fa 21 dies
Jaume
1.000€
Fa 22 dies
Montserrat
250€
Fa 23 dies
SUMINISTRADORA DEL VALLES S.A.
1.000€
Fa 23 dies
Llibert
200€
Fa 24 dies
Ian
1.000€
Fa 26 dies
Lluís
500€
Fa 28 dies
Maria Luisa
250€
Fa 29 dies
ARNAU
250€
Fa 30 dies
Anònim
50€
Fa 30 dies
Tania
35€
Fa 31 dies
Anònim
250€
Fa 33 dies
Rosa
50€
Fa 35 dies
Silvia
35€
Fa 35 dies
Silvia
800€
Fa 35 dies
Elisabet
500€
Fa 36 dies
Anònim
100€
Fa 36 dies
Jordi
250€
Fa 37 dies
Xavi
250€
Fa 38 dies
Comentaris (10)
Rebeca
Rebeca
Clàudia
Pel club de la meva vida.
JORGE
ANIMS
GEMMA
PINEDA
Laia
Som-hi Oar!
ARNAU
ESCAIRE - FORÇA OAR !!!
Tania
Visca el Gracia!!!
ALBA
ALBA