Recaudado
27.256€
A favor de
JUGUEM AMB L'OAR. Camí dels 75
L’OAR Gràcia demana suport per superar un moment crucial i seguir cap als 75 anys.
Recaudado
27.256€
Objetivo
55.000€
Donativos
78
Faltan
33 días
A favor de
Reto liderado por
Categoría
L'Oar Gràcia està format per 20 equips i més de 200 jugadors i jugadores.
L’OAR Gràcia Sabadell no és només un club. És un lloc on generacions d’infants s’han fet grans. On s’ha après a confiar, a caure i tornar-se a aixecar. On mai s’ha jugat sol.
Més de 70 anys, fent camí amb grans alegries, però també amb dificultats, així i tot, sempre hi ha hagut equip. Sempre hi ha hagut comunitat. Sempre hi ha hagut algú que ha dit: continuem.
Avui, però, estem davant d’un moment diferent. Un d’aquells moments que defineixen tot el que ve després. El camí s’estreny. Les dificultats són màximes. I per primera vegada en molt de temps, el futur ens posa a prova.
Però també és el moment més important. Perquè si hem arribat fins aquí, no és per rendir-nos. És per demostrar, una vegada més, què vol dir formar part d’aquest club.
Si superem aquest entrebanc, el camí no només continua. El camí es fa imparable.
Imparable per tots els infants que comencen. Imparable per totes les famílies que hi són cada cap de setmana. Imparable per totes les històries que encara han de passar.
Ara no es tracta només de recordar el que hem estat. Es tracta de decidir què volem ser i caminar ferms cap als 75 anys.
Per això et necessitem.
Perquè això no va només d’handbol. Va de persones. Va de barri i de ciutat. Va de futur.
Juguem amb l’OAR. Fem que la història continuï.
Camí als 75 anys d’handbol, valors i comunitat
Som història , som present, som futur
L’OAR Gràcia és un club esportiu que es va fundar el 1953 a Sabadell, i del que n’és referent en el camp de l’handbol des d’aleshores.
El nostre lema és Entre l’amistat i l’esport, i fomentem la pràctica de l’handbol a través de la conviència, l’amistat i el treball en equip.
Formem esportistes sent partícips del seu creixement personal, compartint les seves inquietuds i gaudint de com es fan grans, dins i fora de les pistes.
També treballem amb diferents escoles per fomentar l’esport escolar des de la base, i oferim portes obertes i entrenaments per donar a conèixer l’handbol a alumnes de totes les edats.
Sabem de la importància de garantir el benestar de la família de l’OAR, és per això que des de ben petits treballem conjuntament valors com són el respecte, l’esforç, la constància i la perseverància, la humilitat, l’empatia i la generositat.
Així fem que l'Oar Gràcia sigui no només un club d’handbol, sinó també un punt de trobada per a tots i totes.
Donantes (79)
Josep Maria
350€
Hace 7 horas
Montserrat
350€
Hace 7 horas
Tina
250€
Hace 15 horas
Montse
250€
Hace 2 días
Rebeca
250€
Hace 2 días
Clàudia
250€
Hace 4 días
Joaquim
330€
Hace 5 días
Amadeo
300€
Hace 5 días
David
250€
Hace 5 días
MARTÍ
500€
Hace 5 días
Miquel
200€
Hace 6 días
Gemma
250€
Hace 8 días
Anna
250€
Hace 9 días
Lorena
250€
Hace 9 días
Ruben
250€
Hace 9 días
José Luis
250€
Hace 11 días
JORGE
250€
Hace 12 días
Francesc
250€
Hace 12 días
Núria
Donación oculta
Hace 13 días
Anónimo
50€
Hace 15 días
Maria Carme
250€
Hace 15 días
Marc
250€
Hace 15 días
ANTONI BURON
50€
Hace 17 días
Henrique
250€
Hace 18 días
Enrique
250€
Hace 18 días
GEMMA
250€
Hace 18 días
Maria Isabel
250€
Hace 18 días
Jose
250€
Hace 19 días
Laia
500€
Hace 19 días
MARTÍ
500€
Hace 20 días
Jose
100€
Hace 20 días
Montserrat
250€
Hace 21 días
Jaume
1.000€
Hace 22 días
Montserrat
250€
Hace 23 días
SUMINISTRADORA DEL VALLES S.A.
1.000€
Hace 23 días
Llibert
200€
Hace 24 días
Ian
1.000€
Hace 26 días
Lluís
500€
Hace 28 días
Maria Luisa
250€
Hace 29 días
ARNAU
250€
Hace 30 días
Anónimo
50€
Hace 30 días
Tania
35€
Hace 31 días
Anónimo
250€
Hace 33 días
Rosa
50€
Hace 35 días
Silvia
35€
Hace 35 días
Silvia
800€
Hace 35 días
Elisabet
500€
Hace 36 días
Anónimo
100€
Hace 36 días
Jordi
250€
Hace 37 días
Xavi
250€
Hace 38 días
Comentarios (10)
Rebeca
Rebeca
Clàudia
Pel club de la meva vida.
JORGE
ANIMS
GEMMA
PINEDA
Laia
Som-hi Oar!
ARNAU
ESCAIRE - FORÇA OAR !!!
Tania
Visca el Gracia!!!
ALBA
ALBA