Recaptat
520€
A favor de
Caminada solidària a Espinelves: Iniciativa Solidaria Mediolanum Aproxima
Caminada solidària pels boscos d'Espinelves per recaptar fons en suport a "Osona Contra el Cáncer"
Recaptat
520€
Objectiu
2.000€
Donacions
2
Falten
76 dies
A favor de
Repte liderat per
Categoria
El diumenge 27 de setembre organitzem una caminada solidària pels boscos d’Espinelves. Un recorregut apte per a petits i grans que t’endinsarà pels immensos boscos d’avets, alzines, roures i castanyers d’Espinelves, una caminada on podràs conèixer l’entorn natural de les Guilleries i gaudir d’unes vistes impressionants del Montseny i el Collsacabra.
El Club Excursionista d’Espinelves és l’entitat local encarregada de promoure el senderisme i els esports de muntanya a la comarca i també d’organitzar aquest esdeveniment que se celebra anualment i que té una gran acollida a la zona. L’import íntegre de les inscripcions a la caminada formarà part del donatiu que es destinarà a l’associació Osona Contra el Càncer.
Els fons recaptats es destinaran a finançar activitats i campanyes de prevenció fent pedagogia a les escoles. Una d’aquestes campanyes es duu a terme a través dels titelles, que ens ajuden a educar els infants en els hàbits de vida saludables. La nostra entitat posa a disposició de totes les escoles de la comarca d’Osona i del Lluçanès un espectacle (gratuït per als centres), adreçat a l’alumnat dels cicles d’Educació Infantil i Primària.
Els infants passen una estona agradable i molt divertida, i aprenen (gairebé sense adonar-se’n) que és convenient seguir una dieta equilibrada i saludable, que fumar només perjudica la salut i que beure alcohol no és gens bo. Aquest missatge arriba d’una manera molt lúdica, mitjançant un conte que té com a fil conductor la piràmide de l’alimentació i que dona peu a cantar cançons amb la participació activa dels nens i les nenes.
Un cop finalitzat l’espectacle, a l’aula es fa una reflexió i se n’extreuen unes conclusions. L’alumnat entén que uns hàbits de vida saludables ajuden a prevenir i/o minimitzar el conjunt de malalties anomenades càncer.
Mediolanum Aproxima té com a objectiu crear una xarxa de compromís social actiu entre les ONG, els clients i Banco Mediolanum per tenir un impacte real i tangible en la societat espanyola. La suma de petits gestos, esforços i intencions es pot convertir en una força imparable i, en l’actual context econòmic, imprescindible.
Volem donar-te les gràcies pel teu compromís, solidaritat, temps i dedicació. En la solidaritat, tu ets la peça clau.
La Fundació Mediolanum a Espanya* dona suport a la tasca d’ONG que ajuden nens i nenes a aconseguir un futur millor. Els diners recaptats en aquest repte es destinaran a la Fundació Mediolanum a Espanya* i aquesta duplicarà la donació aconseguida en el repte, amb la finalitat de multiplicar la solidaritat entre 2.000 € i 5.000 €. Si s’assoleix o se supera l’objectiu de 25.000 € en donacions, la Fundació Mediolanum hi afegirà 10.000 € més.
Entre tots i totes ho podem aconseguir!
*Delegació de la fundació Fondazione Mediolanum.
Som una associació sense ànim de lucre, fundada a Osona l’abril de 1998 i declarada d’utilitat pública l’any 2018, que té per objectiu ajudar les persones afectades de càncer i el seu entorn més proper. També impulsem la prevenció, la formació i la recerca sobre la malaltia.
Donants (2)
CLUB EXCURSIONISTA ESPINELVES
500€
Fa un dia
Anònim
20€
Fa 12 dies