Recaptat

170€

A favor de

Copiar codi
Codi copiat
Dona

La dansa per la salut mental

Ballar per expressar i compartir

Recaptat

170€

Objectiu

200€

Donacions

7

Falten

Finalitzat

85%

A favor de

Repte liderat per

Categoria

Infancia Cultura y arte Jóvenes Deporte inclusivo

Comparteix aquest esdeveniment

Copiar codi
Codi copiat

Publicat: 22 de nov. 2021

Soc en Marc Carrizo, ballarí professional de la companya Brodas Bros. Entenent la dansa com a art, i l'art com a mitjà d'expressió, entenc la dansa com a espai per compartir i expressar.

Proposo un espai per compartir el que provoca la dansa en tots nosaltres. L'esdeveniment tindrà lloc a Sabadell el dia 28 de novembre de 17 h a 19 h. En cas que fos necessari se suggeriria una segona data. Els participants poden ser de qualsevol edat, no hi ha edat per la salut mental.

L'esdeveniment tindrà una estructura semblant a una classe de dansa ordinària, sempre adaptant-me als participants i les necessitats d'aquests.

Tots tenim dret a la salut mental i és correcte consultar-ho amb els professionals. La salut mental forma part d'un dels pilars bàsics per a la tranquil·litat, felicitat i gaudi de la vida.

Per mesures de seguretat ha d'haver-hi un recompte dels participants. Per qualsevol informació no dubteu en escriure'm: markitusdancer@gmail.com  o a través de l'Instagram @markitus_marccarrizo.

La Marató és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató.

El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.

Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.

Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.

La Fundació La Marató té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.

Més informació aquí.

Donants (7)

Laura

25€

Fa 1.264 dies

Anònim

25€

Fa 1.285 dies

Marc carrizo vilarroig

50€

Fa 1.285 dies

Marc

45€

Fa 1.285 dies

Silvia Figueras

15€

Fa 1.287 dies

Martina Capdevila

5€

Fa 1.290 dies

Laura

5€

Fa 1.291 dies

Veure més donants

Comentaris (6)

Marc carrizo vilarroig

Fa 1.285 dies

La dansa dona vida

Marc

Fa 1.285 dies

Recaudació en efectiu de la masterclass. GRÀCIES INFINITES Ari, Berta, Sira, Marions i James.
BALLAR, COMPARTIR i GAUDIR em fa feliç.

Silvia Figueras

Fa 1.287 dies

la dansa la teràpia per tots!!!

Martina Capdevila

Fa 1.290 dies

La dansa em serveix per estar millor amb mi mateixa, desconnectar dels problemes del meu dia a dia, pujar-me l’autoestima i viure la vida de manera més feliç. La dansa per la salut mental per sempre!!!!!

Laura

Fa 1.291 dies

Normalizemos la danza como terapia

Patrocinadors