Recaptat
1.051€
A favor de
BitsxlaMarató 2023
Hackató que plantejarà solucions per fer front als reptes que presenta la salut sexual i repreproductiva.
Repte liderat per
Categoria
Del 15 al 17 de desembre, la FIB-UPC, hackers@upc, el BSC-CNS i l'Institut de Recerca de Sant Pau organitzen una hackathó on professionals dels àmbits de la salut i de la tecnologia buscaran solucions software de manera col·laborativa per a fer front als reptes que ens planteja la salut sexual i reproductiva.
Totes les solucions que es proposin seran premis pels milions de persones afectades! Ajuda'ns a ajudar-les! Comptem amb tu!

La Marató és una iniciativa solidària que té com a objectiu impulsar la recerca científica sobre malalties greus i sensibilitzar la societat sobre aquestes patologies. Aquest projecte únic va ser creat per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i la Fundació La Marató.
El 1992, TV3 va ser la televisió pública pionera a Espanya a fer un telemarató. Avui dia, és un projecte actiu durant tot l’any, plenament arrelat al país, que ha consolidat el seu paper com a font impulsora de la recerca científica d’excel·lència, eina de sensibilització social i motor de la mobilització ciutadana.
Les xifres aconseguides en participació i recaptació han situat La Marató al nivell dels teletons internacionals de més prestigi. El fet que cada any estigui dedicada a una malaltia diferent permet impulsar de forma paral·lela la investigació científica sobre un ampli grup de malalties, alhora que suposa una potent plataforma de difusió i suport per a les persones afectades.
Per la seva extraordinària capacitat de mobilització social, La Marató s’ha convertit en un esdeveniment participatiu de primera magnitud, que compta amb la implicació de milers de persones, entitats, institucions i empreses.
La Fundació La Marató té la missió de fomentar i promoure la recerca científica d'excel·lència, així com la sensibilització social sobre les malalties tractades a La Marató. Com a dipositària dels donatius dels ciutadans, la Fundació administra els fons recaptats amb total rigor, responsabilitat i transparència.
Més informació aquí.
Donants (22)
Anònim
Donació oculta
Fa 488 dies
Laia
90€
Fa 492 dies
Laia
20€
Fa 493 dies
Roger
10€
Fa 495 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 495 dies
Anònim
15€
Fa 495 dies
Arnau Claramunt
5€
Fa 495 dies
Anònim
10€
Fa 495 dies
Sergi Simon
10€
Fa 495 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 495 dies
Sergio
50€
Fa 495 dies
Manel
35€
Fa 495 dies
Anònim
200€
Fa 495 dies
Anònim
100€
Fa 496 dies
Maria O.
20€
Fa 496 dies
Marc
10€
Fa 497 dies
Anna Marti Estape
15€
Fa 497 dies
Josep
75€
Fa 497 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 497 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 498 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 511 dies
Anònim
101€
Fa 529 dies
Comentaris (2)