Collected
285€
To benefit
Suma't a 8000 estels i corre per il·luminar l'univers dels nens i les nenes amb càncer!
Uneix-te a l’Associació 8000 Estels i corre per donar suport als infants amb càncer, impulsant la investigació i l’educació emocional.
Cause lead by
Category
Aquest novembre, ens sumem a la Cursa de Bombers de Barcelona amb un repte que va molt més enllà de l’esport: il·luminar el futur dels infants que lluiten contra el càncer.
A l’Associació 8000 Estels treballem per donar suport a la investigació de tumors cerebrals pediàtrics i per oferir eines d’educació emocional a nens i nenes que s'enfronten a aquesta malaltia.
L’esport, com la vida, és un camí ple de reptes, i córrer ens ensenya valors com la perseverança, la resiliència i la força per assolir fites conjuntes.
Amb la teva col·laboració, cada pas que facis en aquesta cursa serà un estel més que encendrem junts, un estel d’esperança per a aquests infants i les seves famílies.
La teva donació no només ajuda a finançar la recerca científica, sinó que també permet que continuem oferint programes com "Somric amb tu", que porta el conte "Els 8000 estels de l'Ànnia" a escoles i hospitals, ajudant els infants a gestionar les emocions en moments difícils. Junts, podem aconseguir que aquests nens i nenes tinguin un futur més ple d'esperança.
Vols conèixer més sobre la història de l'Ànnia?, Ella te l'explica en aquest vídeo!
Fes el teu pas, comparteix els nostres valors i ajuda'ns a encendre milers d'estels més!
JUNTS ARRIBAREM A LA META!
@8000estels
www.8000estels.com

Som l'Associació 8000 Estels, una entitat sense ànim de lucre que neix de la inspiradora història de l'Ànnia, una nena va convertir la goma d'esborrar què és el càncer, en un llapis per tornar a escriure la seva vida.
Durant la seva estada a l'Hospital Vall d'Hebron, l'Ànnia va pensar que les parets eren massa blanques, així que va crear 8000 estels plens de color i alegria, que van il·luminar els passadissos de l'hospital i van omplir de somnis i il·lusions als infants hospitalitzats, les seves families i a l'equip sanitari.
Avui, aquests 8000 estels són el símbol de la nostra lluita per donar visibilitat al càncer infantil i recolzar la investigació de nous tractaments.
A través de la nostra tasca, destinem els beneficis de les nostres activitats a la recerca de tumors cerebrals pediàtrics en col·laboració amb l'Hospital Vall d'Hebron i el VHIR (Vall d'Hebron Institut de Recerca). L'objectiu és augmentar les taxes de supervivència, reduir els efectes secundaris dels tractaments i millorar la qualitat de vida dels infants.
Però la nostra missió va més enllà. Creiem fermament en el poder de l’educació emocional per ajudar als nens i les nenes a gestionar les seves emocions davant l'adversitat.
Per això hem creat el conte "Els 8000 estels de l'Ànnia", que forma part del nostre programa educatiu. Amb aquesta iniciativa, portem el conte a escoles i hospitals, donant als infants eines per enfrontar-se a situacions difícils amb valentia i resiliència.
A més, organitzem esdeveniments esportius com "Junts fem el cim", on l'esport es converteix en una metàfora de superació i solidaritat. A través d'aquests esdeveniments, promovem valors com la perseverança, la solidaritat i l’empatia, ajudant als infants i als adults,a créixer emocionalment i a somriure malgrat les dificultats.
Suma't a la nostra iniciativa i ajuda'ns a il·luminar el futur de les nenes i els nens amb càncer!
Com diu l'Ànnia,
HO PROVAREM!, HO INTENTAREM!, HO ACONSEGUIREM!
Segueix-nos a instagram: @8000estels
Visita la nostra web: www.8000estels.com
Donators (11)
Raquel
15€
181 days ago
Martina Maria
50€
182 days ago
Anonymous
Hidden donation
183 days ago
Jana
35€
183 days ago
Albert
20€
184 days ago
Montse
10€
184 days ago
Anonymous
Hidden donation
184 days ago
Jofre
50€
184 days ago
Susana
20€
193 days ago
Vicenç
5€
206 days ago
Bet
20€
209 days ago
Comments (3)
Montse
Força!!!
Bet
Ho aconseguirem!!😊