Collected
955€
To benefit
BCN Salut Games 2026-ALZHEIMER CATALUNYA FUNDACIÓ
L'olimpíada Solidaria de la Salut
Collected
955€
Goal
5.000€
Donations
87
Left
17 days
In support of
Cause lead by
Category
Del 16 de març al 16 de maig de 2026, les entitats del sector salut competireu, col·laborareu i celebrareu el treball en equip a les BCN Salut Games 2026. Però aquest any, us convidem a fer un pas més enllà: transformar la vostra energia i esperit esportiu en suport real per a les persones afectades per l’Alzheimer i les seves famílies.
💙 A Alzheimer Catalunya Fundació acompanyem, orientem i donem eines a les persones que conviuen amb la malaltia d’Alzheimer, perquè ningú hagi de viure aquest camí en soledat. El vostre gest pot marcar una diferència enorme.
Alzheimer Catalunya Fundació es una entidad sin ánimo de lucro con más de 35 años de experiencia trabajando para mejorar la calidad de vida de cualquier persona afectada por una demencia.
Su misión se dar orientación, apoyo y visibilidad a la persona con demencia y a su entorno, siendo punto de referencia de las personas con demencia con el objetivo que vivan siempre con la máxima calidad y dignidad.
Su actividad se divide en tres áreas principales:
-Persona y familia: proyectos destinados a las personas con Alzheimer y otras demencias y su entorno más próximo. Incluye los servicios de Estimulación cognitiva individual, Apoyo psicológico, Asesoría jurídica y legal, Grupos de apoyo, Talleres y actividades para personas afectadas, Evaluación neuropsicológica y Red Cuidadora (voluntariado).
-Formación y consultoría: desarrolla su actividad a través de la formación de profesionales del ámbito sanitario con una oferta variada de cursos y talleres. Puedes consultarlos aquí.
-Ayudar y proteger: apoya y acompaña a personas con Alzheimer u otras demencias a través de la figura jurídica de la asistencia. Lo hace respetando la voluntad y la defensa de los derechos de la persona para ofrecer una vida digna.
Fruto de la experiencia de esta área, del acompañamiento de personas que a menudo se encuentran en situaciones de riesgo causadas por la exclusión social o el maltrato, se ha creado el Proyecto Motor, una iniciativa de prevención, detección y abordaje del maltrato.
Si te encuentras ante un diagnóstico o de la cura de una persona con demencia, pide una Acogida gratuita y te resolveremos las principales dudas que tengas, te aconsejaremos y te recomendaremos recursos que te puedan ser de utilidad.
---------------------------------------------------------
Alzheimer Catalunya Fundació és una entitat sense ànim de lucre amb més de 35 anys d’experiència treballant per millorar la qualitat de vida de qualsevol persona afectada per una demència.
La seva missió es donar orientació, suport i visibilitat a la persona amb demència i al seu entorn, sent punt de referència de les persones amb demència amb l’objectiu que visquin sempre amb la màxima qualitat i dignitat.
La seva activitat es divideix en tres àrees principals:
-Formació i consultoria: desenvolupa la seva activitat a través de la formació de professionals de l’àmbit sanitari amb una oferta variada de cursos i tallers. Pots consultar-los aquí.
-Persona i família: projectes destinats a les persones amb Alzheimer i altres demències i el seu entorn més proper. Inclou els serveis d’Estimulació cognitiva individual, el Suport psicològic, l’Assessoria jurídica i legal, els Grups de suport, Tallers i activitats per a persones afectades, l’Avaluació neuropsicològica i la Xarxa Cuidadora (voluntariat).
-Ajudar i protegir: dona suport i acompanya a persones amb Alzheimer o altres demències a través de la figura jurídica de l’assistència. Ho fa respectant la voluntat i la defensa dels drets de la persona per oferir una vida digna.
Fruit de l’experiència d’aquesta àrea, de l’acompanyament de persones que sovint es troben en situacions de risc causades per l’exclusió social o el maltractament, s’ha creat el Projecte Motor, una iniciativa de prevenció, detecció i abordatge del maltractament.
Si et trobes davant d’un diagnòstic o de la cura d’una persona amb demència, demana una Acollida gratuïta i et resoldrem els principals dubtes que tinguis, t’aconsellarem i et recomanarem recursos que et puguin ser d’utilitat.
Donators (87)
Gemma
15€
52 days ago
Irati
5€
81 days ago
Anonymous
Hidden donation
93 days ago
Lorena
10€
93 days ago
Magda Piqué Bosch (CS)
Hidden donation
101 days ago
Víctor
50€
101 days ago
Pilar
4€
104 days ago
Gemma
5€
105 days ago
Alexandre
5€
105 days ago
Gerard
5€
105 days ago
Anonymous
Hidden donation
106 days ago
Fundació TIC Salut i social
75€
106 days ago
Ma Alba
10€
106 days ago
Angeles
Hidden donation
107 days ago
Xènia
5€
107 days ago
Anonymous
Hidden donation
107 days ago
Eduardo
10€
107 days ago
Mireia
Hidden donation
108 days ago
Sergio
15€
108 days ago
Mònica Carrilero (CatSalut Regió Metropolitana Nord)
10€
108 days ago
Esther
5€
108 days ago
Xavier
5€
108 days ago
Jeroni
9€
108 days ago
Anonymous
10€
108 days ago
Gemma
Hidden donation
108 days ago
Anonymous
Hidden donation
108 days ago
Julia
5€
108 days ago
Anonymous
Hidden donation
108 days ago
Anna
5€
108 days ago
Alba
15€
108 days ago
Andrea
5€
109 days ago
Mònica
6€
109 days ago
ARIADNA
10€
109 days ago
Dani
5€
109 days ago
Sergi
10€
109 days ago
Lorena
25€
109 days ago
Cristina
Hidden donation
109 days ago
Mariona
5€
110 days ago
Carles
25€
110 days ago
Laura
15€
110 days ago
Carlos (CatSalut)
Hidden donation
112 days ago
Noelia
Hidden donation
112 days ago
Marta
5€
112 days ago
Xavier
10€
112 days ago
Anonymous
5€
112 days ago
Olga
25€
112 days ago
Domi
5€
112 days ago
Jillian
10€
112 days ago
Miriam
10€
112 days ago
Josep
7€
113 days ago
Comments (21)
Magda Piqué Bosch (CS)
Magda Piqué Bosch CatSalut
Gerard
Gerard Juarez - Cat Salut
Sergio
Sergio Medina
Gemma
Gemma Daina Noves Catsalut
Anna
Salut Games
Lorena
Força!
Cristina
Cristina Mallol Domínguez (CatSalut)
Carles
TupperStyle - BCNSALUTGAMES - Departament de Salut - SPQiB
Josep
Josep López (CatSalut IDI)
Esther
Esther Icart (CatSalut)
Àlex
Bowling equip SOQF-2
Lena
Participació BCN Salut Games 2026_EquiPAAS
Rosa Rubio - CatSalut
Rosa Rubio (CatSalut)
Iris
Goxo girls
Núria
Núria Nequi (CatSalut)
Josep Maria
Josep Maria Brescó Farré (CatSalut)
Gerard Ortiz Coronado
Donatiu Gerard Ortiz Coronado - CatSalut (SCS)
Imma
Imma Ariete (CatSalut)
Araceli
Araceli Peña Martín (CatSalut)