Recaptat
500€
A favor de
Correm per "Lola no estás sola"
La propera Cursa de Bombers la correrem per les dones en situació de vulnerabilitat
Recaptat
500€
Objectiu
1.000€
Donacions
21
Falten
Finalitzat
A favor de
Repte liderat per
Categoria
El proper 24 d'octubre correrem la Cursa de Bombers per l'ong Lola no estàs sola.
Aquesta associació atén dones sense llar a partir de tres eixos: dret a l'habitatge, feminisme i acció comunitària. Gràcies a les voluntàries que hi treballen, moltes dones en situació de vulnerabilitat troben la manera de prosperar.
Per ajudar-les, necessitem que feu una donació econòmica a través de "Mi grano de arena".
Entre totes aconseguirem revertir la situació d'aquestes dones brindant-les un entorn segur i a més fomentarem el seu empoderament.
Nuestra visión se basa en el sinhogarismo femenino, partiendo de una necesidad a trabajar con un colectivo específico de mujeres que pasan por esta situación desde dos ejes transversales como son el feminismo (el rol de género juega un papel muy importante haciendo que sea un grupo discriminado y invisibilizado) y la acción comunitaria (como herramienta de empoderamiento colectivo y interpersonal).
Donants (21)
Susana
20€
Fa 1.706 dies
Cristian
15€
Fa 1.706 dies
David
15€
Fa 1.707 dies
ELOI
50€
Fa 1.707 dies
Irene F.R
15€
Fa 1.711 dies
jose frias gonzalez
25€
Fa 1.712 dies
Charo
Donació oculta
Fa 1.712 dies
Maria Cristina
25€
Fa 1.712 dies
Sofía
Donació oculta
Fa 1.714 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 1.715 dies
Raquel
Donació oculta
Fa 1.715 dies
Anònim
Donació oculta
Fa 1.715 dies
Oscar
50€
Fa 1.716 dies
Tanit
50€
Fa 1.718 dies
CARLOS
10€
Fa 1.719 dies
Álvaro
50€
Fa 1.725 dies
Vicenç
25€
Fa 1.726 dies
Anònim
15€
Fa 1.726 dies
Anònim
10€
Fa 1.726 dies
Alex
10€
Fa 1.726 dies
Jose Francisco
25€
Fa 1.731 dies
Comentaris (4)
Maria Cristina
Iniciativas bonitas. Gracias.
Oscar
Buen trabajo crack!